Внутренний поиск сайта фото

Внутрішній пошук сайту ➦ поради та рекомендації

Якщо ви є власником веб-сайту, ви, ймовірно, розумієте цінність пошукової оптимізації (SEO), щоб ваш сайт був видний в результатах пошуку. Але ви оптимізували свій внутрішній пошук сайту?

Зовнішній пошук – коли користувач знаходить ваш сайт з Google або Bing – зазвичай є важливою частиною маркетингової стратегії; проте іноді під час процесу планування можна ігнорувати внутрішній пошук сайту – коли користувач полює за контентом за допомогою інструменту пошуку на вашому веб-сайті, щоб знайти конкретну частину інформації. Ось чому внутрішній пошук відіграє таку важливу роль в призначеному для користувача досвід веб-сайту і чому його не слід ігнорувати.

Внутрішній пошук сайту фото

Оптимізуючи функціональність внутрішнього пошуку на своєму веб-сайті, ви можете допомогти користувачам на своєму веб-сайті довше і поліпшити лідерство.

ВАЖЛИВІСТЬ ВНУТРІШНЬОГО ПОШУКУ НА САЙТІ

Внутрішній пошук робить ваш контент доступнішим. Щоб підтримувати користувачів на вашому сайті і займатися своїм контентом, цей контент необхідно легко знайти. Чим більше сторінок на вашому веб-сайті, тим більше важливим буде внутрішній пошук, щоб користувачі могли отримати потрібну інформацію. В іншому випадку ви ризикуєте втратити свої доходи, якщо користувачі покинуть ваш сайт, перш ніж знайти те, що їм потрібно.

Не всі користувачі будуть переглядати ваш сайт таким же чином. Деякі користувачі можуть переглядати навігацію по сайту, щоб знайти конкретну інформацію, в той час як інші перейдуть безпосередньо до внутрішнього пошуку сайту в якості першого кроку. Надаючи безліч можливостей для навігації по вашому сайту, ви зможете розмістити більше користувачів і не залишати їх на своєму веб-сайті.

Внутрішні запити надають корисні для користувача данние.Еслі ви використовуєте внутрішній інструмент пошуку, який надає аналітику, ви отримаєте цінну інформацію про те, як користувачі знаходять контент на вашому веб-сайті. Ці дані можуть бути використані для поліпшення вашого сайту і підвищення його ефективності.

Аналітика пошуку сайту фото
Використовуючи такий інструмент, як Google Custom Search Engine, ви отримаєте доступ до внутрішньої аналітиці пошуку.

ПОРАДИ І РЕКОМЕНДАЦІЇ

Розгляньте ці поради і пропозиції при реалізації внутрішнього пошуку на своєму веб-сайті:

Пошук по сайту не повинен заміняти хорошу структуру контенту. Функція внутрішнього пошуку повинна підтримувати ваш контент і надавати вторинний метод пошуку контенту. Якщо це єдиний спосіб знайти контент на вашому веб-сайті, ви повинні спочатку оцінити якість і організацію свого контенту.

Тримайте його видимим. Якщо ви хочете, щоб користувачі знаходили пошук легко, переконайтеся, що він не прихований в нижньому колонтитулі вашого сайту. Подумайте про те, щоб додати його в видну позицію, наприклад, в заголовку або навігації вашого веб-сайту.

Зверніть особливу увагу на дизайн і функціональность.Хорошій дизайн може значно допомогти в поліпшенні пошуку. Не забудьте повністю перевірити свою функціональність пошуку, щоб переконатися, що вона працює за призначенням!

Розміщення і дизайн пошуку впливають на його зручність використання.

Оптимізуйте сторінку результатів пошуку. Не просто оптимізуйте сам компонент пошуку, але і результати пошуку. Переконайтеся, що результати легко проглядаються і надають достатній контекст для користувача.

Забезпечте доступність відповідного релевантного контенту. При впровадженні інструменту пошуку по сайту зверніть увагу на те, наскільки великий пошук. Наприклад, якщо ви використовуєте систему управління контентом (або CMS), чи будуть доступні всі компоненти і поля? Будь важливий контент на вашому веб-сайті повинен бути доступний через внутрішній пошук сайту.

Розглянемо розширені функції. Залежно від того, який внутрішній інструмент пошуку ви використовуєте, ви можете розглянути додаткові функції для вашого пошуку, щоб поліпшити зручність використання. Наприклад, ви можете додати авто заповнення в поле вводу пошуку або включити рекомендації, засновані на пошуку.

Пошук сайту apple фото

На веб-сайті Apple вони надають швидкі посилання і пропоновані пошукові запити для поліпшення внутрішнього пошуку.

Виміряти результати. Безперервно оцінюйте будь аналітику пошуку, доступну через інструмент пошуку. Визначте, яку користь можуть бути зроблені для отримання кращих результатів.

ІНСТРУМЕНТИ І ОПЦИИ

Якщо ви готові виконати внутрішній пошук по сайту, але не знаєте, з чого почати, не хвилюйтеся! Нижче наведено огляд деяких доступних варіантів:

  • Інструменти CMS. Якщо ви використовуєте систему управління контентом, більшість з них мають власні внутрішні компоненти пошуку сайтів, тому почніть з перевірки цих параметрів, щоб дізнатися, чи відповідають вони вашим потребам.
  • Пошук Гугл. Одним з найпопулярніших (і безкоштовних!) Інструментів пошуку є пошукова система Google. Його легко налаштувати і забезпечити розширену функціональність. Це також корисно для вимірювання результатів, оскільки воно працює з Google Analytics.
  • Преміум-опції. Якщо вам потрібно щось більш просунуте, ви можете розглянути повнофункціональний, преміальний варіант, такий як Swiftype або Algolia.
  • Спеціальний пошук. Якщо ви не знаходите те, що вам потрібно з сторонніми інструментами, ви можете розглянути можливість найму розробника, щоб створити користувальницький внутрішній пошук сайту.

Зрештою, найголовніше, що ви вибираєте варіант, який найкраще підходить для цілей вашого сайту і потреб вашої аудиторії.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *