Удержать посетителя на сайте фото

22 способи утримати відвідувачів на сайті довше

Дуже складно витрачати години на те, щоб уточнити статтю, потім перевірити свою аналітику після її публікації і побачити, що відвідувачі просто кидають її швидким поглядом.

Хоча особисті речі завжди є дуже продуктивною стратегією, як власник веб-сайту або інтернет-маркетолог, можуть бути кращі способи боротьби з цим конкретним явищем.

Тому, в ім’я вашого особистого розсудливості (і мого), давайте подивимося, як утримати відвідувача на сайті і звести до мінімуму показник відмов.

Поліпшите свій дизайн для приємного читання

Хіба ми не хочемо, щоб цей незвичайний, оригінальний дизайн, який ніхто не має, щоб наш сайт був таким же унікальним, як сніжинка?

Ваш веб-дизайн в першу чергу повинен служити меті: представити свій контент найкращим чином, щоб читачі не вимикалися і продовжували його читати. Як ми це досягаємо? Я радий, що ви запитали.

Простий на задньому плані

Якщо ваш сайт перевантажує зорові нерви ваших читачів, вони навряд чи будуть дотримуватися. Простий фон в світлому кольорі дозволяє вашому вмісту дихати і сяяти.

Коли ви подивіться навколо Інтернету, ви побачите, що багато хто з найбільш успішних блогів утримуються від будь-яких фантазій з їх кольором фону. Від Quick Sprout, щоб я навчив вас бути багатим, до соціальних триггерам, до мистецтва невідповідності – білий фон – це все, що ви бачите в своїй області контенту.

Створіть простір, щоб ваш контент дихав

Зміна фону в поодинці не принесе багато користі, якщо інша частина вашого контенту буде схожа на групу клоунів всередині автомобіля.

Маючи це на увазі, непогано було б прокрутити поля і прокладки навколо вашого контенту. Одним з моїх улюблених прикладів для цього є Genesis Framework. Він виглядає чистим, незахаращених і являє собою справжнє свято для очей.

Збільшення розміру шрифту і висоту рядка

У тому ж дусі створення простору всередині вашого контенту так само важливо, як створення кімнати навколо нього, звичайно ж, в ім’я розбірливості. Ваші інструменти для цього: розмір шрифту і висота рядка.

Редактор WordPress – відмінний приклад великої відстані між рядками, що робить текст дуже приємним для читання. Його розробники також не скупилися на розмір шрифту: повний 16px гарантує, що навіть міль може розшифрувати його. Цей номер також мінімальний розмір Smashing Magazine рекомендує для копіювання тіла.

Використовуйте зручний для читання шрифт

І останнє, але не менш важливе: шрифт, який ви використовуєте, також впливає на чіткість вашого контенту. Я знаю, я знаю, з Google Fonts і іншими безкоштовними типами тексту там, легко захоплюватися з точки зору друкарні на вашому сайті.

Однак майте на увазі, що перша мета завжди – дати людям можливість читати те, що ви там загасили. Так що йди просто, а не фантазії. У вищезгаданому блозі «Соціальні тригери» є відмінна стаття по цій темі (включаючи дослідження!).

Поліпшите свій контент для кращої взаємодії

«Просто йди і напиши дивовижний контент …»

Звичайно, ви вже знаєте, що відмінний контент – це ключ до того, щоб відвідувачі на вашому сайті (або, перш за все, потрапили на ваш сайт). Але як щодо того, щоб перейти від рекомендацій кулінарного різака до діючих стратегій? Так, я так і думав.

Пориньте в свою аналітику

Google analytics фото

Щоб з’ясувати, з чого почати оптимізацію, спочатку вам потрібно знати, що вже працює на вашому сайті, а що ні. Для цього завжди корисно вивчити ваші аналітики, які, як ми сподіваємося, встановлені на вашому сайті.

Існує безліч варіантів реалізації аналітики в WordPress, але більшість з нас йде з рішенням Google. Якщо ви ще цього не зробили, плагін Google Analytics від Yoast – відмінний варіант.

У розділі «Поведінка»> «Вміст сайту»> «Все сторінки» ви можете побачити короткий виклад вашого контенту і його різних характеристик.

Перевірте, де ваші відвідувачі проводять максимум і найменший час, а які повідомлення і сторінки мають найвищий і найнижчий відскік. Ці знання мають вирішальне значення для цілеспрямованого поліпшення вашого веб-сайту.

Зверніть особливу увагу на контент, який отримує багато переглядів сторінок, але не утримує відвідувачів дуже довго. Якщо у вас вже є відвідувачі, але вони не можуть їх зберегти, можливо, є деякі заходи, які ви можете зробити, щоб усунути це слабке місце.

Також важливо відзначити, який контент воліє ваша аудиторія. Пізнаючи симпатії і антипатії людей, які відвідують ваш сайт, ви можете створювати більше того, що їм подобається, і змусити їх триматися довше.

Коли ви починаєте створювати новий контент, пам’ятайте наступне.

Будьте корисні і надзвичайно корисні

Зробити щось люди хочуть. . . Немає нічого ціннішого, ніж незадоволена потреба, яка просто стає фіксується. Якщо ви знайдете щось зламане, яке ви можете виправити для багатьох людей, ви знайшли золотий рудник.

Першою метою вашого контенту має бути завжди допомагати іншим. Якщо ви можете дозволити іншим людям поліпшити своє життя, кар’єру, бізнес, здоров’я або інші речі, які дійсно важливі для них, вони із задоволенням витратять час на вашу присутність в Інтернеті.

Написати довший контент

Я, здається, згадую про це в кожній другій статті в ці дні, але вона повторює: довгий контент перевершує коротші статті кожен раз.

Використовуйте відповідні, чи не спамние заголовки

Заголовки, можливо, є найважливішою копією всередині вашого контенту. Вони є воротарями, які вирішують, чи буде хтось клацнути на вашому сайті. Тому навчання в створенні заголовків є важливим кроком для маркетологів, блогерів і власників веб-сайтів.

Добре структуруйте свій контент для зручного сканування

Люди дуже візуально. Ви можете написати саму проникливу статтю, яку коли-небудь бачив світ, що миттєво перетворить життя будь-якого, хто її читає, проте, якщо вона відображається в одному неструктурованому блоці тексту, то не так багато людей її прочитають повністю.

Жорстка правда полягає в тому, що багато людей не будуть читати більшість вашого контенту в будь-якому випадку, навіть якщо вони зацікавлені! З надлишком матеріалу в Інтернеті ми стали різновидом сканерів.

Тому важливо, щоб ви адаптувалися до цієї реальності, зробивши свій контент незамінним. Використання абзаців, заголовків і підзаголовків забезпечує структуру і дозволяє читачам тільки потрапити в ті частини, які їм дійсно цікаві.

Почніть розмову, щоб залучити читачів

Крім того, незважаючи на те, що розміщення контенту в Інтернеті по суті є вулицею з одностороннім рухом, воно не повинно відчуватися як одностороннє.

Щоб ваші читачі брали участь і на вашому сайті, утримайтеся від звучання, як нудного есе коледжу. Так, ваша аудиторія хоче бути в курсі, але вони також хочуть бути розвагою. Поговоріть з ними так само, як і з вашими друзями, або, як ви, в одній кімнаті разом.

Звичайно, це не завжди буде граматично правильно, але, безумовно, буде набагато приємніше читати. Крім того, набагато цікавіше писати!

Використовуйте різні види мультимедіа

Ще одна річ, яка може серйозно пожвавити будь-який текст: менше тексту.

Звичайно, особливо якщо ви працюєте в блозі, написане слово стане вашим основним засобом комунікації і це правильно.

Однак, якщо ви не мінімалістський, ви, ймовірно, будете добре розсіювати деякі візуальні медіа в своїх повідомленнях, наприклад:

  • Відео
  • Зображень
  • Інфографіка (ознайомтеся з цими 13 причинами, за якими ваш мозок прагне інфографіки)
  • Слайди

Тримайте читачів за межами одного повідомлення

Тепер, коли ваш контент отримує увагу, якого він заслуговує, прийшов час переконатися, що ваші читачі повернулися для більшого.

Збирайте адреси електронної пошти, щоб підтримувати зв’язок

Як власник веб-сайту або маркетолог, ви повинні створювати список адрес електронної пошти незалежно від того, що. Однак це подвійно важливо для вашого часу на місці.

Люди, які підписуються на ваш список розсилки, вже цікавляться вашим контентом. Я маю на увазі, вони дали вам прямий доступ до їх поштової скриньки. Це серйозний знак довіри.

Як наслідок, ви робите їм послугу, що дозволяє їм дізнатися про нові матеріали на вашому сайті, оскільки вони з більшою ймовірністю прийдуть перевірити це і прочитати його повністю.

Одним з хороших варіантів для збору адрес електронної пошти є додаток Builder від SumoMe, але є ще багато таких, як OptinMonster і Bounce Exchange. Крім того, моїм улюбленим сервісом для керування розсилкою новин є MailChimp (в разі вашого відходу).

Дайте відповідь на коментарі і питання

Це поєднується як з «Бути корисним», так і з кредо «Почати розмову» раніше. Якщо люди коментують ваші повідомлення або навіть відправляють листи безпосередньо з питаннями та запитами, найгірше, що ви можете зробити, це ігнорувати їх.

Якщо ви дійсно дбаєте про потреби своєї аудиторії і будуєте репутацію решателя проблем, ви не можете не побудувати лояльну фан-базу, яка з’їсть ваш контент і продовжить повертатися до більшого.

Зв’яжіть внутрішньо, щоб показати свої речі

Це не проблема, але варто повторити: якщо у вас є інші цінні речі на вашому сайті, нехай ваші читачі дізнаються про це! Посилання на інші повідомлення (де це має сенс) і зверніться до інших матеріалів, які ви написали.

Геніальна річ про це полягає в тому, що WordPress робить з’єднання всередині неймовірно простим. Просто позначте текст, на який ви хочете додати посилання, натисніть «Вставити / змінити посилання» (або Ctrl / Cmd + k для ярлика), а потім на трикутник внизу, де говориться «Посилання на інший контент».

Прокрутіть список існуючого контенту на вашому сайті або введіть пошуковий запит. Після натискання на один з назв WordPress автоматично заповнить як посилання, так і заголовок. Натисніть «Додати посилання», і все готово.

Відкрити зовнішні посилання в нових вікнах

Хоча ми говоримо про зв’язок: звичайно, де це має сенс, ви завжди повинні посилатися на інші статті, які підкреслюють ваші бали, особливо якщо вони проживають на високоякісних сайтах.

Однак, щоб не відсилати зароблені вами трафики, переконайтеся, що при створенні посилання ви відзначаєте цю маленьку коробку тут:

Таким чином, ваші відвідувачі можуть дивитися на все, що ви рекомендували в статті, але не залишайте свій сайт автоматично.

Використовувати плагін related-posts

Ще один спосіб довести до відома читачів про інших цікавих матеріалах на вашому сайті – використовувати плагін. Пов’язані повідомлення плагінів автоматично показують фрагменти контенту, які добре поєднуються з тим, що ваші відвідувачі вже читають.

Улюбленим спільнотою є YARPP, що означає «Ще один пов’язаний плагін повідомлень». Однак дехто каже, що YARPP і подібні плагіни важкі в базі даних і тим самим збільшують час завантаження сторінки.

Однак я не маю права судити про це, якщо ви виявите, що це так, Jetpack пропонує відповідний модуль повідомлень, який переносить важку роботу на сервери WordPress.com, що, можливо, варто спробувати.

Показувати свої верхні повідомлення і сторінки

Говорячи про те, щоб показати вам інший приголомшливий контент: сподіваюся, що на вашому блозі або на веб-сайті є якесь місце, де ви показуєте свої найпопулярніші повідомлення і сторінки?

Ні? Ну, як ваші читачі повинні знати про них і клацати?

В точку! В інтернеті є безліч плагінів на цю тему. Незабаром напишу статтю про них.

Запропонувати пошук по сайту для подальших досліджень

Якщо ви схожі на мене, ви не приділяєте велику увагу пошуковому полю, знайденому практично на кожному веб-сайті. Однак це не означає, що всі схожі на нас.

Деякі читачі насправді бачитимуть, чи зможуть вони знайти більше матеріалу, який їм цікавий, через пошук по сайту і дотримуватися, якщо вони це зроблять.

Коли ви виконуєте внутрішній пошук (що легко, так як це один зі стандартних віджетів WordPress), ви можете навіть переглянути запити, які вони використовують на вашому веб-сайті, і краще зрозуміти вашу аудиторію. Дізнайтеся, як в моїй статті про ключові показники маркетингу.

Спробуйте переслати коментар Yoast

Команда Yoast не тільки добре відома в співтоваристві WordPress для свого плагіна SEO, у них є ще кілька речей в рукавах. Одним з них є плагін Comment Redirect.

Те, що він робить, – це перенаправити перших коментаторів на ваш блог або веб-сайт на обрану вами сторінку. Це може бути сторінка архіву з вашим самим верхнім контентом або сторінкою подяки, в якій ви попросите їх сподобатися вашому профілю в Facebook або підпишіться на розсилку новин.

Це не тільки утримує їх на вашому веб-сайті, якщо все зроблено правильно, це створює відмінне перше враження.

Технічний обман, щоб зробити ваш сайт більш стильним

Добре, настільки добре для оптимізації інтерфейсу. Тепер давайте швидко нагадаємо, що ви можете зробити під капотом свого сайту, щоб утримати відвідувача на сайті.

Оптимізація для мобільного трафіку

Не секрет, що всюдисущість мобільних пристроїв привела до різкого збільшення онлайн-трафіку з планшетів, телефонів, phablets і всього того, що було між ними.

Дійшло до того, що Google не тільки представила в результатах пошуку «мобільний-дружній» тег, але також заявив, що мобільні можливості тепер є частиною їх алгоритму ранжирування.

Для нас, власників веб-сайтів, це означає, що якщо ми хочемо, щоб люди, які використовують свій iPad або Android-телефон, займалися серфінгом в Інтернеті (або навіть залучали їх в першу чергу), ми краще стежимо за тим, щоб наші сайти виглядали добре на своїх пристроях.

Існують різні способи досягнення цього. Або ви йдете з чуйною темою, або використовуйте плагін, щоб зробити ваш сайт мобільним.

Перевірте наявність помилок 404 (не залишайте їх висячими!)

Найкращий спосіб підвищити показник відмов – це змусити відвідувачів приземлитися на сторінці, яка не існує, і читати «404 – не найден». Будучи зіткнувшись з найбільш небажаним сайтом в Інтернеті, вони можуть піти і ніколи не повернутися.

Отже, одна річ, яку ви можете зробити, – створити для користувача сторінку помилок 404, яка змушує користувачів займатися, а не відштовхувати їх.

Однак найкращою ідеєю може бути забезпечення того, щоб такого роду речі не відбувалися в першу чергу. Використовуйте наведені нижче інструменти, щоб знайти непрацюючі посилання на своєму веб-сайті, щоб ви могли їх виправити:

Інструменти Google для веб-майстрів. Заблоковані посилання перераховані в розділі «Помилки сканування» .W3C Link Checker – безкоштовний інструмент для перевірки будь-якого веб-сайтаСломанная посилання Checker WordPress Plugin -Plugin для пошуку і виправлення непрацюючих посилань в WordPress.

Скоротіть час завантаження сторінки.

Повільне завантаження сайту – один з найпростіших способів прокачування відвідувачів. Таким чином, 75% користувачів не переглядатимуть веб-сайт, на який потрібно завантаження більше 4 секунд. Як це приблизно за 80/20 утримання відвідувачів на вашому сайті?

Є багато кроків, які ви можете зробити, щоб скоротити час завантаження, від стиснення зображення до роботи з преміальним хостом в мережах доставки контенту.

Як зберегти відвідувачів на вашому сайті: коротка версія

Утримати відвідувача на сайті і зниження показника відмов є однією з найважливіших речей для блогерів і власників веб-сайтів. Зацікавлені відвідувачі частіше купують ваш продукт, підписуються на ваші послуги або розповідають іншим про вашому приголомшливому контенті.

На щастя, є багато речей, які ви можете зробити, щоб зробити це набагато більш імовірним. З аналізу ваших веб-даних, оптимізації контента і заходів, щоб продемонструвати його найкращим чином, аж до технічних поліпшень, список інструментів не є коротким.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *