Ценность аудитории фото

Цінності аудиторії ➦ Знайте свою аудиторію

Ви могли б сказати: «Я вже знаю свою аудиторію». Коли ви останній раз питали у клієнта, що вони хотіли? Ви знаєте їх інтернет-звички? Чи використовують ваші клієнти смартфони? Twitter? Що вони люблять читати? Усі ці питання можуть допомогти вам поглянути на те, як ваша аудиторія використовує ваш сайт, що їм потрібно від нього і які цінності аудиторії вашого веб-ресурсу.
Цінності аудиторії фото

Всі ці питання допоможуть вам створити більш ефективну присутність в Інтернеті – присутність, яке змушує вашу організацію сяяти.

Замість того, щоб намагатися розробити або написати для приблизного уявлення про потреби вашої аудиторії, подумайте про створення персони для кожного з ваших цільових ринків.

Ці персони дають вам конкретну мету, за допомогою якої можна зосередити свою повідомлення, програми та дизайн. Вони допомагають створювати веб-сайт, який дійсно говорить з вашою аудиторією і вирішує їх проблеми.

Вони стають духом веб-сайту і фокусують увагу на кінцевих користувачів. Аудиторія може бути важливим інструментом в проекті веб-дизайну.

Коли ви повинні створювати аудиторію?

Ви повинні почати визначати цільову аудиторію на ранніх етапах планування проекту. Визначення цінності аудиторії буде вашим початковим визначенням кожного цільового ринку і, таким чином, буде визначати ваші рішення про функції, функціональності і точках повідомлення.

Якщо ви перебуваєте в сфері охорони здоров’я, ці сегменти можуть бути пацієнтами, фахівцями охорони здоров’я і родичами пацієнтів. Якщо ви берете участь в утворенні, ці сегменти можуть бути студентами, академічним персоналом, батьками і медіа. Ви повинні бути в змозі визначити свої ринкові сегменти досить легко, грунтуючись на минулих дослідженнях ринку, демографічних даних клієнтів і знаннях ваших співробітників з продажу та маркетингу.

Як ви створюєте аудиторію?

Складіть список 3-5 контактів для кожного сегмента ринку. Тепер прийшов час зробити кілька інтерв’ю. Створюйте демографічні профілі і вивчайте звички цих демографічних груп. Якщо ви можете об’єднати групу для структурованої фокус-групи, це здорово. В кінцевому підсумку ваша мета – звернутися до цих людей і дізнатися більше про свої звички і повсякденному житті.

Приклади інтерв’ю:

  1. Вік
  2. Стать
  3. Окупація
  4. Освіта
  5. Сімейне життя
  6. Стиль життя
  7. Дозвілля
  8. Робоче середовище
  9. У вас є смартфон або планшет? Як часто ви його використовуєте? Для чого ти це використовуєш?
  10. Використання в Інтернеті: як часто ви в мережі? Які ваші улюблені сайти і чому?
  11. Веб-компетенція
  12. Розчарування за допомогою Інтернету
  13. Де ви отримуєте інформацію? Як онлайн, так і офлайн-ресурси.
  14. Яку інформацію важко знайти?
  15. Що ви думаєте про наш цьому сайті?
  16. Чи є щось важке у використанні нашого сайту?
  17. Що ви зазвичай робите, коли на нашому сайті? Що ви хочете, щоб ви могли зробити?

Після відповіді на ці питання ви скомпілюєте їх в один персонаж для кожного сегмента. Ви знайдете загальні риси серед інтерв’ю, які ви можете використовувати для створення оповіді, що представляє кожен сегмент. Назвіть свою людину і знайдіть фотографію, щоб представити його або її. Зберігайте документ persona на одну сторінку на людину, щоб їх легко було читати і запам’ятовувати.

Подумайте про те, щоб повісити їх навколо кімнати, коли ви знаходитесь на нараді з розробки або дизайну, щоб допомогти вашому ринку стати на передньому краї будь-яких рішень. Не дивуйтеся, якщо ви говорите про персон, як якщо б вони були справжніми людьми, коли ви заглибилися в проект. Тримайте їх у умах, і вони будуть служити вам добре.

Технологія, дизайн, контент … все більш ефективно при визначенні цінності аудиторії. Персонажі не самотні, але вони служать відмінним провідником.

Було б дуже класно, якщо ви відповісте на питання, які розташовані вище, в коментарях. Створивши персону по вашим відповідям, будуть випускатися більш релевантні статті щодо ваших побажань.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *