Эффективная навигация сайта фото

Навігація по сайту: СТВОРЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ НАВІГАЦІЇ

Ви коли-небудь відвідували веб-сайт із заплутаною навігацією? Як це вплинуло на ваш перегляд?

Ефективна навігація сайту фото

Швидше за все, це призвело до плутанини або розчарування при спробі знайти інформацію. Ця ситуація дуже типова для користувачів, і це може негативно вплинути на бізнес. Якщо потенційні клієнти не можуть легко знайти те, що вони шукають на вашому сайті, вони з радістю перейдуть на конкурс.

Потенційна втрата розчарованих клієнтів, які не можуть знайти те, що їм потрібно, – це те, чому навігація є одним з найважливіших компонентів веб-сайту. Витратьте час, щоб зрозуміти це, допоможе вашим користувачам мати більш позитивний досвід і може поліпшити кількість потенційних клієнтів, створених на вашому веб-сайті.

Але що входить в створення корисної навігації? У цій статті ви дізнаєтеся, як визначити, що буде у вашій навігації, і як вибрати правильний дизайн навігації.

РОЗРОБКА НАВІГАЦІЙНОГО КОНТЕНТУ

Перш ніж вирішувати, як повинна виглядати ваша навігаційна система, вам необхідно визначити, що вона буде містити. Почніть зі створення карти сайту, яка допоможе вам визначити, які навігаційні компоненти необхідні і як ваші сторінки будуть взаємодіяти.

Якщо ви ще не організували свій контент в карту сайту, зробіть крок назад і ознайомтеся з цілями вашого контенту і сайту. Визначте пріоритет інформації і як найкраще згрупувати сторінки. Ідея тут полягає в створенні візуального представлення різних розділів і рівнів сторінок на вашому веб-сайті.

Карта сайту - навігація фото
Карта сайту – це візуальне представлення сторінок вашого сайту.

Після того, як стане ясно, які сторінки ви вкажете на своєму веб-сайті, вам необхідно почати будувати навігацію.

Типи навігації

Залежно від кількості сторінок вашого веб-сайту у вас може бути кілька видів навігації. Основними видами навігації є:

  • Основна навігація: це основна навігація для вашого сайту.
  • Утиліта навігації. Якщо у вас є посилання, які важливі, але можуть не вписатися в основну навігацію, вам може знадобитися службова навігація. Наприклад, посилання на розділ входу в систему або на клієнтський портал зазвичай зустрічаються в навігаційних програмах.
  • Субнавігація: якщо ваша карта сайту має кілька рівнів, вам може знадобитися включити субнавігація на ваш сайт, що дозволяє користувачам легко переміщатися по внутрішнім сторінкам.
  • Навігація нижнього колонтитула. Зазвичай повторюються основні елементи навігації або включають додаткові посилання, такі як політика конфіденційності в нижньому колонтитулі веб-сайту.

Сторінки в навігації

Використовуйте свою карту сайту, щоб визначити, які сторінки верхнього рівня, які повинні бути основними елементами у вашій основної навігації. Це повинні бути найважливіші сторінки вашого сайту.

Кількість предметів

Загалом, ваша основна навігація повинна мати не більше 5-7 позицій. Чим менше посилань, тим краще. Користувачам буде легше знайти те, що їм потрібно, коли ви не придушити їх за допомогою опцій.

Для списку немає встановленого ліміту, і це буде сильно залежати від розділів вашого сайту і від того, скільки у вас сторінок. Проте, «все ж краще» все ще застосовується тут, тому уникайте довгого списку посилань, якщо це можливо.

Загалом, це може означати, що вам необхідно зменшити кількість контенту на своєму веб-сайті, щоб спростити навігацію. Подумайте, чи можна об’єднати або видалити будь-які сторінки цілком, щоб поліпшити потік контенту.

Порядок посилань

Порядок пунктів у вашій основної навігації. Найкраще використовувати найважливіші посилання в першу чергу і в останню чергу через ефект послідовного позиціонування, що по суті означає, що користувачі звертають більше уваги на посилання на початку і кінці списку.

Іменування і мова

Зверніть особливу увагу на іменування основних навігаційних елементів. Подумайте, як користувачі будуть сподіватися, що сторінки будуть помічені, а не те, що очікували б ті, хто знайомий з вашою компанією.

Краще вибрати угоду про імена і бути послідовним. Наприклад, ваші посилання можуть бути об’єктно-орієнтованими (робота, ресурси, контакт) або орієнтованими на дії (перегляд нашої роботи, завантаження ресурсів, зв’яжіться з нами). Вони можуть бути організовані за типом аудиторії або за категоріями продуктів. Незалежно від того, що ви вирішуєте, найкраще підходить для ваших користувачів, узгодженість має життєво важливе значення в реалізації.

Однак не забувайте про пошукових системах. Навігація слід маркувати таким чином, щоб домогтися балансу між зручністю і зручністю внутрішнього пошуку. Зберігайте ключові слова на своєму веб-сайті, навіть у вашій навігації. Не ставайте настільки креативними з вашим ім’ям, що приховує мета ваших сторінок.

НАВІГАЦІЯ – ВИБІР ДИЗАЙНУ

Після того, як ви вирішите зміст своєї навігації, ви можете перейти до того, як вона буде виглядати. Дайте відповідь на наступні питання, які допоможуть вам в правильному напрямку при виборі дизайну навігації.

  • Яке бажану дію користувача на моєму веб-сайті? Якщо основною метою вашого сайту є навчання користувачів, ваша навігація, швидше за все, буде більш значним компонентом, ніж на веб-сайті з однією сторінкою, де бажане дію користувача – заповнити форму. Визначте, яку роль відіграє і використовує ця навігація, щоб визначити, наскільки важливо це повинно бути в дизайні вашого сайту.
  • Який рівень комфорту моєї аудиторії? Якщо ваша аудиторія є технологічною групою, ви можете піти з більш творчим підходом до навігації. Якщо це не так, то незвичайний навігаційний шаблон може ввести в оману. Розумійте свою аудиторію і їх потреби, щоб вибрати кращий тип і місце навігації.
  • Мені потрібно меню, що випадає? Це питання часто виникає при розробці навігації, і його відповідь залежить від потреб вашого сайту. Вам не завжди потрібно включати випадають меню на середньому веб-сайті, але дослідники виявили, що мега-меню добре працюють для великих сайтів з багатьма сторінками, наприклад, для бізнесу в галузі електронної комерції. Загалом, що випадають меню можуть спонукати користувачів пропускати сторінки верхнього рівня з цінних контентом, тому подумайте, коли вони вирішать, чи потрібні вони.
  • Як моя навігаційна система буде виглядати на мобільних пристроях? Не робіть мобільну навігацію запізнілою, особливо якщо у вас велика кількість мобільних відвідувачів. Переконайтеся, що ваша система навігації добре розроблена і проста у використанні для всіх користувачів, незалежно від їх устрою, браузера або розміру екрана.

ПРАЦЮЄ?

Є один останній крок до розробки ефективної навігації: тестування!

Перегляньте свою аналітику і будь-які відгуки користувачів, щоб визначити, чи працює ваша система навігації або якщо вона потребує поліпшення. Визначте будь-які проблеми і протестуйте різні способи поліпшення навігації для своїх користувачів.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *