Страница 404 ошибки фото

Сторінка 404: не втрачайте з уваги важливість для користувача сторінки

Ця сторінка виглядає знайомою? Це сторінка 404 Error – користувач потрапляє на таку сторінку, коли натискає на непрацююче посилання, посилання з помилкою або посилання, яке більше не існує. Користувачі починають плутатися, коли вони досягають цієї сторінки, і можуть вирішити залишити сайт компанії і перейти до наступного.

Настроювані сторінка 404 краще.

Налаштування цієї сторінки дозволяє вам взяти під свій контроль і дати відвідувачеві деяке керівництво про те, як знайти те, що вони шукають. Найкраще створити цю сторінку під дизайн вашого сайту, щоб не плутати клієнтів і запропонувати деякі посилання, які вони хочуть відвідати.

Кращі 404 сторінки, схоже, мають трохи задоволення з невеликим креативним дизайном і включають панель пошуку, яка допоможе їм знайти те, що їм потрібно. Ось кілька порад.

Дизайн, що відповідає вашому основного сайту

Призначена для користувача настройка сторінки 404 дозволяє вам показати свій бренд і вибачитися за помилку, а також перерахувати шляху назад до інших сторінок на сайті. По-перше, він повинен бути налаштований так само, як і ваш веб-сайт. Ви захочете, щоб він виглядав як ваш сайт, щоб користувач знав, що він повністю не пішов з вашого сайту, заявивши, що вони просто втрачені.

Запропонувати посилання

По-друге, ви можете перерахувати і запропонувати посилання на сторінки вашого веб-сайту, які їм варто відвідати, – можливо, ваші найпопулярніші послуги або контактну інформацію. Звичайно, включивши основну навігацію вашого сайту з відповідним дизайном, клієнти можуть легко дістатися туди, куди вони хочуть.

Ось відмінний приклад з Frye / Wiles.

Сторінка 404 від frye фото

Frye / Wiles на 404 сторінці показані пропоновані посилання і посилання на їх останні повідомлення в блозі.

Проясніть його

По-третє, не бійтеся мати з ним трохи задоволення. На прикладі Frye / Wiles птиці, що сидять на дроті з порожнім плямою між ними і фразою «Упс, схоже, ми втратили одного!». Це дає вам можливість грати з вашою компанією і тим, що ви робите. Це також дає вам можливість сказати, наприклад: «Ей, це не ваша вина, що ви втрачені, це наша. Ось деякі посилання, які ми вам пропонуємо ».

Погляньте на ці два приклади.

CSS-трюки, у них є образ якогось коду, який є основою компанії і є розумним, але неефективний, тому що немає ніякого способу втекти, немає бренду і немає посилань на інші сторінки.

CSS трюки стають відмінним прикладом для двох речей.

  1. Відмінний приклад того, щоб трохи розважитися з вашою компанією за сторінку, яку люди досягають, коли губляться на вашому сайті.
  2. Ще кращий приклад того, що НЕ робити для вашої сторінки 404. На цій сторінці немає посилань, якщо ви не натиснете кнопку «Назад». Також не надаються рекомендовані посилання, які можуть залучити ваших клієнтів на ваш сайт і, що більш важливо, на сторінки, які ви хочете відвідати.

Включити панель пошуку

І останнє, але не менш важливе: включити панель пошуку. Що робити, якщо користувач не хоче перейти до рекомендованих посиланнях, які ви вказали. Замість цього вони мали на увазі щось конкретне. Панель пошуку залишає користувача шукати посилання, до якого вони намагалися дістатися. Це може дати їм відповідь, яку вони шукали, і він також може надати інформацію, яка може бути корисною, яку вони не шукали.

В кінці хотілося б показати наша сторінка 404 помилки:

Сторінка 404 помилки фото

Якщо ви не впевнені, чи відповідає ваша сторінка 404 вашій веб-сайту, вивчіть її. Як тільки ви там подумаєте про важливість панелі пошуку, навідних посилання і про те, що вам подобається творче задоволення.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *