Социальные сети фото

Як поліпшити свій SEO, використовуючи соціальні мережі

Майже дві третини з нас регулярно використовують соціальні мережі – будь то Snapchat, Facebook, YouTube, Instagram, Reddit, LinkedIn, Tumblr, Pinterest, Twitter або Google+.

Цифри просто ростуть, близько 90% знаходяться принаймні в одній соціальній мережі, і вони не самотні. Число користувачів старше 65 років продовжує зростати швидкими темпами. Основна мета всіх цих платформ однакова: спільне використання та перегляд контенту. Найзначніший дифференциатор? Яке це зміст.

Соціальні мережі фото

Можливо, вам цікаво, чому ваша компанія повинна піклуватися про соціальні мережі, якщо у вас вже є хороший сайт. Проста відповідь? Це впливає на SEO, SEO впливає на те, чи дійсно ви не на першій сторінці результатів Google, і якщо ви не на першій сторінці результатів, ви втрачаєте продажу.

Чи знаєте ви, що 75% користувачів Інтернету не перейдуть на другу сторінку результатів пошуку?

Хоча Google явно не показує, як соціальні мережі впливають на рейтинг пошукової системи веб-сайту, багато експертів в області SEO вважають, що соціальні мережі впливають на рейтинг в пошукових системах.

Наприклад, якщо ваша компанія пише повідомлення в блозі, яке популярно і широко поширене в соціальних мережах, Google повідомляє і високо оцінює цей контент. Ось чому має сенс робити все можливе, щоб використовувати соціальні мережі для SEO.

Перед тим, як продовжити, раджу вам дізнатися більше про ВПЛИВ ГОЛОСОВОГО ПОШУКУ НА ТРАФІК ВАШОГО САЙТУ

ЯКЩО ВИ ЗБУДУЕТЕ (І ЗБЕРЕЖЕТЕ), ТО ВОНИ ПРИЙДУТЬ

У сфері нерухомості є висловлювання, що все, що має значення, це «місце розташування, місце розташування, місце розташування». І варіант – «послідовники, послідовники, послідовники» – працює для соціальних мереж, коли настає SEO і ранжування.

Кількість послідовників, які у вас є на каналах соціальних мереж вашої компанії, може вплинути на ваш рейтинг, тому що чим більше у вас послідовників, тим більше можливостей ви можете Отримати на своєму веб-сайті. Але не тільки деякі прихильники зроблять це.

Для збільшення зворотних посилань, трафіку веб-сайту і часу, проведеного на сайті, ви хочете, щоб реальні, органічні послідовники. Це тому, що Google визначає, чи є більшість ваших послідовників ботами і підробленими обліковими записами. Отримання нових послідовників – повільний процес, але якщо ви наполегливий і стратегічність, ви побачите, що ваше кількість симпатій і послідовників з часом буде зростати разом з вашою видимістю. Ось ще кілька порад:

Залишайся активним

Недостатньо просто мати управління соціальними медіа для вашої компанії. Ви повинні бути послідовними в обох тонах і як часто ви публікуєте. І, не забувайте, що якщо ви плануєте вирушити у відпустку, це не означає, що ваші користувачі теж будуть у від’їзді. Запишіть деякий вічнозелене вміст заздалегідь і використовуйте інструмент, щоб запланувати їх публікацію.

Перегляньте ШИРОКУ ВІТРИНУ ДИЗАЙНУ НАВІГАЦІЇ І ВИБЕРІТЬ ДЛЯ СЕБЕ КРАЩУ

Фокус на якість

Коли справа доходить до SEO, чим більше зовнішніх джерел, які посилаються на ваш контент, тим надійнішим він буде виглядати в Google (і тим більше він допоможе вам отримати більш високий рейтинг).

У соціальних мережах ви можете обмінюватися посиланнями для перенаправлення людей на високоякісний контент, розміщений на вашому веб-сайті. Але «якісний» ключ. Ви не повинні використовувати соціальні мережі як звалище для поганого контенту, тому що ви втратите послідовників. Пам’ятайте: якщо ваш контент хороший, люди будуть ділитися ним і, можливо, слідувати за вами для більшого.

Як пише веб-письменник Майк Гудешелл: «Соціальні мережі – це пекарня. Ви можете втратити довіру, добру волю і шанувальників, подаючи застарілий і нудний контент ».

Дайте відповідь на коментарі

Якщо хтось коментує ваше повідомлення, дайте відповідь. Якщо хтось вимагає часу, щоб залишити коментар, ви повинні взаємодіяти з ними, щоб збільшити взаємодію з користувачем і заохочувати більше коментарів.

Чим більше коментарів отримує ваш пост від різних користувачів, тим більше ймовірно, що ваш пост з’явиться в новинних стрічках інших людей, органічно розширюючи охоплення вашого оригінального повідомлення і збільшуючи його популярність.

Інтерактивна взаємодія

Ви коли-небудь помічали, що більшість влогеров YouTube закривають кожне зі своїх відеороликів з проханням «сподобатися їх відео» і «натиснути кнопку підписки»? Причина такої тактики проста: один з найпростіших способів змусити людей любити і підписатися на ваш контент – це розповісти їм.

Коли ви публікуєте свій контент в соціальних мережах, якщо це доречно, попросіть своїх користувачів «любити», «слідувати», «ділитися» або «підписуватися» на свій контент.

Радимо прочитати вам 6 рекомендацій по створенню чуйного дизайну для веб-сайту

Зустрітися зі своєю аудиторією

З такою кількістю доступних платформ в соціальних мережах може бути складно визначити, які з них використовувати для спільного використання вашого контенту. Спроба використовувати всі з них – це не найкраще використання вашого часу. Різні канали працюють найкраще з різними типами контенту. Де ваші клієнти? Які посади будуть подобатися їм?

При розробці плану маркетингу в соціальних мережах визначте, яка платформа найкраще підходить для вашого контенту і які канали використовують ваші клієнти.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *