Сайт больницы фото

САЙТ ЛІКАРНІ: Рекомендації по створенню

При розробці сайт лікарні необхідно взяти до уваги ряд унікальних проблем. Лікарні обслуговують широку аудиторію з безліччю потреб, що може утруднити створення, лікарняного веб-сайту, на якому розглядаються як можна більше цих потреб.

Проте, є деякі загальні рекомендації, які ви можете виконати, щоб забезпечити успішність лікарняного сайту. Ознайомтеся з наступними порадами та рекомендаціями, які допоможуть вам почати роботу.

ТРИМАЙТЕ ВАШ САЙТ ЗОСЕРЕДЖЕНИМ НА ПАЦІЄНТА

Успішний сайт лікарні повинен бути в першу чергу орієнтований на пацієнта. При виборі варіантів дизайну, контенту і функціональності розгляньте, як поточні пацієнти і потенційні пацієнти будуть взаємодіяти з вашим сайтом. Спростіть користувачам швидкий доступ до інформації, яка відноситься до них, і передбачити їх потреби.

Наприклад, ви можете пропонувати такі послуги, як онлайн-оплата рахунків, планування призначення або портал пацієнтів, щоб поліпшити онлайн-досвід для ваших пацієнтів. Майте на увазі, що призначений для користувача досвід роботи з вашим сайтом може вплинути на їх спільну думку про ваші послуги.

СТВОРІТЬ ЧІТКУ, ДОБРЕ СТРУКТУРОВАНУ НАВІГАЦІЮ

Інформація повинна бути максимально зручною для пошуку на вашому веб-сайті. Існує ряд причин, за якими людина може прийти на лікарняний сайт, наприклад, пошук швидкої контактної інформації, дослідження стану або спробу дізнатися більше про свого лікаря. З урахуванням такого широкого кола цілей важливо оптимізувати архітектуру вашого сайту і використовувати чіткі структури іменування для різних розділів вашого сайту.

Хороша структурована навігація фото

Прагніть мати якомога менше елементів навігації верхнього рівня, щоб допомогти користувачеві в потрібному місці, не пригнічуючи їх за допомогою опцій. Користувач, який не може знайти потрібну інформацію, може замість цього дивитися на іншу лікарню, тому навігація може безпосередньо вплинути на успіх вашого сайту.

Детальніше, ЯК СТВОРИТИ ЕФЕКТИВНУ НАВІГАЦІЮ ПО САЙТУ

РОЗРОБКА КОНТЕНТУ СТРАТЕГІЧНО

Сайт лікарні повинен стати надійним і професійним для користувачів. Контент відіграє значну роль в сприйнятті користувачем вашого сайту, і йому слід приділяти належну час і інвестиції для розробки. Створіть контент, який відповідає вашому загальному маркетинговому повідомленням і потребам ваших користувачів, і зосередьтеся на правильній організації контенту.

При створенні контенту враховуйте, як він вписується в вашу загальну маркетингову стратегію і визначає, які типи контенту працюватимуть найкраще для вашої аудиторії. Що змусить їх повернутися на ваш сайт? Наприклад, ви можете запропонувати розділ ресурсів або блог для навчання своїх пацієнтів і служити цінним ресурсом для вашої спільноти.

ДІЗНАЙТЕСЯ, ЯК ЗРОБИТИ ПРАВИЛЬНИЙ ПОПЕРЕДНІЙ ОГЛЯД СВОГО НОВОГО САЙТУ

УВІМКНІТЬ ФУНКЦІЮ ПОШУКУ

Навіть з чіткою навігацією і організованим контентом деякі користувачі все одно не будуть знати, куди йти, коли вони відвідують ваш сайт. Тому корисно включити функцію пошуку на свій сайт для обліку користувачів, які не впевнені, як знайти те, що їм потрібно, або просто хочуть швидко знайти конкретну інформацію.

УВІМКНІТЬ ФУНКЦІЮ ПОШУКУ фото

Це особливо важливо на сайтах лікарень з великою різноманітністю контенту і великою кількістю сторінок. Чим швидше користувач може знайти те, що він шукає, тим більша ймовірність, що вони залишаться на вашому сайті довше.

ПРІОРИТЕТ ІНФОРМАЦІЇ ВІДПОВІДНИМ

При розробці сторінок вашого сайту ви повинні звернути особливу увагу на те, як ви приділяєте пріоритетну увагу контенту. Важливі елементи, такі як контактна інформація або портал пацієнтів, повинні бути помітними і легкодоступними на всіх сторінках. Обов’язково використовуйте чіткі заклики до дії, щоб направляти користувача через ваш сайт.

Вибираючи, який контент повинен відображатися на верхніх сторінках, таких як домашня сторінка, спочатку визначте повідомлення, яке хочете передати. Наприклад, якщо ваші цілі полягають в тому, щоб створювати інтерес і відокремлювати себе від конкуренції, ви можете подумати про те, щоб приділяти більше уваги контенту, який представляє досягнення та останні новини лікарні.

ДІЗНАЙТЕСЯ, ЯКА СТОРІНКА Є НАЙБІЛЬШ ВАЖЛИВОЮ НА САЙТІ

ВИКОРИСТОВУВАТИ ВІДПОВІДНІ І ЕФЕКТИВНІ ЗОБРАЖЕННЯ

Зображення грають величезну роль в загальному відчутті вашого веб-сайту. Один з кращих способів зв’язатися з вашою аудиторією – показати реальні зображення ваших лікарів, персоналу та об’єктів замість того, щоб покладатися на фотографію.

Фондові фотографії можуть зустрічатися як безособові або сирні, тоді як використання реальних фотографій може допомогти заспокоїти пацієнтів і додати цінний гуманізіруется штрих до вашого сайту. Переконайтеся, що використовуються фотографії є високоякісними зображеннями, щоб підтримувати професійний вид на ваших сторінках.

ОПТИМІЗАЦІЯ ДЛЯ МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ

Переконайтеся, що ваш сайт правильно оптимізований для всіх пристроїв і розмірів, щоб уникнути втрати мобільних користувачів. По крайней мере, ваш сайт повинен бути доступним і функціональним на мобільних пристроях. Однак врахуйте, як мобільні користувачі використовують ваш сайт і максимально оптимізують свій досвід.

Наприклад, користувачі, що працюють на ходу, можуть використовувати свій мобільний пристрій, щоб шукати напрямки на свої об’єкти або швидко знаходити контактну інформацію, тому зробити цю інформацію більш помітною для цих користувачів буде цінною інвестицією.

ПРИВАБЛЮЙТЕ АУДИТОРІЮ

Ви не хочете просто зосередитися на пошуку користувачів на своєму веб-сайті, а також на подальшому залученні цих користувачів. Один із способів зробити це – включити соціальні медіа в свою загальну стратегію веб-сайту. Використовуйте такі функції, як соціальний обмін і соціальні канали, щоб додати інтерактивність і динамічний контент на ваш сайт.

Інтеграція в соціальні мережі допомагає привернути вашу спільноту та підвищити довіру до вашого бренду. На головній сторінці сайт лікарні повинні бути представлені соціальні канали з різних соціальних облікових записів для залучення користувачів.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *