Как продвинуть лендинг пейдж(Landing Page) фото

Просунути лендінг пейдж (Landing Page)

Лендінг пейдж (Landing Page) – це форма реклами. На відміну від веб-сайту вашого бізнесу, основною метою просунути лендінг пейдж є продаж одного конкретного продукту або послуги. Як правило, веб-сайт повинен надати огляд всього, що ви робите, і запропонувати безліч варіантів меню для користувачів на вибір. І навпаки, landing page зазвичай пропонує один виклик для дій і одне місце для кліка. Текст і дизайн призначені для того, щоб привести користувача в одне конкретне місце.

Ваша лендінг пейдж – це реклама, як льотчик або рекламний щит. Після того, як ви зупинитеся на тексті і дизайні, ваша місія полягає в тому, щоб отримати ваше прекрасне оголошення перед людьми, які будуть вважати його найбільш привабливим.

Як просунути лендінг пейдж (Landing Page) фото

Першим кроком до просування вашої сторінки є пошук правильного CTA. Ваш заклик до дії тісно пов’язаний з вашою метою. Скажімо, ваша мета – збільшити кількість передплатників в вашому списку розсилки, відповідний CTA може бути «Реєстрація для нашого інформаційного бюлетеня» або «Отримати останні новини!».

Ваш CTA повинен бути чимось дуже простим. Якщо повідомлення і візуалізація роблять користувача цікавими, і вони дійсно перебувають на вашому цільовому ринку, вони, ймовірно, будуть клацати!

Поради з написання гарного CTA

  • Тримайте його коротким, в ідеалі всього 2-4 слова.
  • Будьте розумні в своєму запиті. Попросіть клієнта сказати «так».
  • Не просіть більше, ніж вам потрібно. Якщо ви попросите користувачів заповнити довгу форму або надати конфіденційну інформацію, ваш рейтинг конверсій буде дуже низьким.
  • Використовувати мову, що відповідає вашому бренду, і спосіб спілкування з вашими клієнтами особисто
  • Не залишайте нічого дивує: нехай користувачі знають, що станеться, коли вони натиснуть на вашу кнопку.
    • Наприклад, якщо є форма для заповнення, повідомте користувачеві, чого очікувати після того, як вони потраплять в submit. У маленькому текстовому повідомленні напишіть: «Надішліть нам свій телефон та електронну пошту. Ми зв’яжемося з вами протягом тижня, і ми обіцяємо зберегти вашу особисту інформацію в безпеці ».

Знайте, перш ніж йти

Перш ніж ви зберетеся просунути лендінг пейдж, вам потрібно зібрати деяку ключову інформацію. Ці дані будуть інформувати прийняті вами рішення про те, де рекламувати вашу landing page і скільки витрачати на рекламу. Це також допоможе вам впоратися з вашими очікуваннями з точки зору результатів і рентабельності інвестицій, які ви отримаєте.

Переконайтеся, що ви знаєте:

  1. Саме те, що ви пропонуєте
  2. Детальна інформація про вашому цільовому ринку
  3. Точна сума кожного нового користувача / придбання варто для вашого бізнесу

Фіналізація вашої пропозиції

Головне питання, яке ви завжди повинні задати собі: що я хочу, щоб користувач зробив на моїй сторінці? Припустимо, ви знайшли потрібного користувача. Ви зробили правильний пропозицію, він натиснув і дістався до лендінг пейдж. Ваш клієнт тут, стукаючи у ваші двері. Що саме ви хочете, щоб він зробив? Спосіб відповіді на це питання має бути відображений в тексті, візуальному і CTA на вашій сторінці. Він повинен бути дуже і дуже прямим.

Пам’ятайте, що ваша сторінка повинна мати тільки один запит (ваш CTA), і для відвідувача має бути очевидно, що ви очікуєте від них.

Уточнення цільового ринку

Трюк для успішного просування вашої landing page – переконатися, що потрібні люди бачать сайт. Щоб допомогти знайти учасників вашого цільового ринку, вам необхідно визначити їх як можна точніше. Розгляньте все, починаючи з їхнього віку і доходу, до їх захоплень, політичних поглядів і поведінки покупців.

Враховуйте ці атрибути при розробці landing page. Чим більше ви дізнаєтеся про свій цільовий ринок, тим простіше буде використовувати інструменти, доступні в Інтернеті, щоб знайти їх.

У деяких випадках вашу цільову аудиторію може бути трохи складніше знайти. Якщо ваш бізнес дуже нішевий, вам потрібно копати глибше і робити багато тестів, щоб знайти свій цільовий ринок. Однак в більшості випадків ви можете легко знайти потенційних клієнтів на таких платформах, як Google і Facebook.

«Якщо ви досить розумні, щоб знайти відповідного потенційного користувача, він зробить те, що ви попросите його зробити».

Основні способи просунути лендінг пейдж

Для того, щоб лендінг пейдж виконала своє завдання, вам необхідно залучити до неї трафік. Це можна зробити різними способами. Як і ви рекламуєте, слід залежати від того, де у вас є кращі шанси знайти ваш цільовий ринок і максимізувати рентабельність інвестицій.

Ось найпоширеніші способи просунути лендінг пейдж. Ми обговоримо кожну з них докладніше нижче.

  • Електронна пошта
  • Соціальні медіа (безкоштовні і платні)
  • Реклама за клік (PPC)
  • Гостьовий блог
  • Органічний SEO

Електронні розсилки

E-newsletters – відмінний спосіб просунути лендінг пейдж, особливо якщо ви новачок. Оскільки ви відправляєте електронного листа в базу даних людей, які знають ваш бізнес, у вас є кращі шанси на успіх. Багато з цих людей вже вірні вам і, можливо, придбали у вас в минулому.

Ви можете використовувати додаток Wix ShoutOut, щоб легко створити привабливу електронну пошту, яка відповідає вашому веб-сайту і брендингу. Лист може бути коротким; подумайте про це як тизер для лендінг пейдж, де вони отримають додаткову інформацію.

Як і ваша landing page, переконайтеся, що ваші електронні бюлетені завжди мають чіткий «Заклик до дії», а також кнопку з кліком, яка приведе вашого користувача до цільової сторінці. У своєму листі чітко поясніть, що ви пропонуєте, а потім запропонуйте їм «зареєструватися», «дізнатися більше» або «купити зараз».

Пам’ятайте, що електронна пошта проста і чесна. Як ще нагадує нам: «Люди не люблять робити складні речі, і їм не подобається відчувати себе дурними або заплутаними. Люди не люблять бути обдуреними ». Якщо ви принесете своїх користувачів на landing page способом, який є непрямим або нечесним, є ймовірність, що ви втратите їх не тільки для цієї пропозиції, але і для майбутніх ділових можливостей.

Соціальні медіа

Соціальні медіа також є легким способом отримати ваші ноги щоб просунути лендінг пейдж. Якщо ви хочете перейти на безкоштовний маршрут, почніть з публікації переконливих зображень, тексту або відеороликів про свою пропозицію разом з посиланням на цільову сторінку.

Опублікуйте свої власні сторінки свого профілю в групах, де ваші цільові клієнти можуть бути знайдені або навіть на сторінках інших відповідних компаній. Коли ви використовуєте цей метод, тримайте свої очікування під контролем. Ваше вплив буде обмежено, і ви з більшою ймовірністю залучите клієнтів-повторювачів, ніж розкупили весь новий ринок невикористаних перспектив.

Платна реклама в соціальних мережах

Великі соціальні мережі, такі як Facebook і Twitter, пропонують власні рекламні платформи, які щодо інтуїтивно зрозумілі у використанні. Ви можете скористатися цими платформами, щоб знайти нові перспективи і зробити їх крок.

Щоб запустити успішну рекламну кампанію онлайн, вам спочатку потрібно знати:

  1. Детальна інформація про вашому цільовому ринку
  2. Середнє значення кожного користувача для вашого бізнесу, тому ви можете вирішити, скільки ви готові платити за клік
  3. Приваблива пропозиція, яке ви повинні подати

Щоб визначити вашу аудиторію, платформи попросять вас вибрати з безлічі характеристик, таких як вік, стать, географія і інтереси. Потім ви введете деталі того, яке зображення і текст ви хочете в оголошенні, і куди ви хочете залучити відвідувачів, які натискають. (Ваша landing page, звичайно!)

Коли користувачі починають натискати на ваші оголошення, ви почнете отримувати рахунки. Зазвичай ви можете встановити щоденний бюджет і відслідковувати, скільки ви витрачаєте. Більшість платформ працюють за принципом «оплата за клік», що означає, що ви отримуєте лише плату, коли користувач натискає на ваше оголошення.

Засіб перегляду Facebook
У Facebook є фантастичний інструмент, який дозволяє завантажувати базу даних з іменами і телефонами ваших клієнтів, зберігаючи при цьому їх конфіденційність. У свою чергу, Facebook проаналізує ці дані, щоб знайти загальні характеристики серед ваших користувачів, а потім сформувати список користувачів Facebook, які схожі на ваших поточних клієнтів.

Викликана «глядацька» аудиторія, ви можете створити цільову рекламу, покликану спонукати цих потенційних клієнтів натискати на ваше оголошення і прибувати на цільову сторінку.

Плата за клік (PPC)

Як ми згадували раніше, КПП відноситься до типу онлайн-реклами, де ви платите тільки за оголошення, коли користувач натискає на нього. Компанії часто розміщують оголошення PPC в пошукових системах, таких як Google. PPC є одним з основних інструментів, які багато великих компаній використовують для реклами і придбання нових користувачів, але немає ніяких підстав, що невеликі компанії також не можуть використовувати цей метод.

Коли ви рекламуєте, ви встановлюєте свій бюджет і вирішуєте, скільки ви готові платити за кожного користувача, який натискає на ваше оголошення. (Вам не потрібно витрачати тонну!) Крім того, більшість платформ щодо зручні для користувача, тому вам не потрібно бути експертом, щоб скористатися цим інструментом.

Незалежно від того, керуєте ви магазином мами і поп-музики або багатомільйонної корпорацією, ви можете запустити успішну кампанію PPC.

Під час налаштування своєї кампанії платформа запропонує вам вибрати цільову аудиторію, налаштувати бюджет, відправити текст свого оголошення та надати посилання на лендінг пейдж, на якій ви хочете залучити своїх користувачів.

Оскільки ви платите за кожен клік, ви хочете, щоб ви оптимізували свої шанси на конвертацію кожного користувача, який прибув на вашу цільову сторінку. Для цього переконайтеся, що у вас є дуже конкретна бізнес-мета. Більше підкреслює важливість надання користувачам обмежених можливостей. «Створіть landing page, яка зменшує ймовірність того, що користувач заплутається або загубиться на цьому шляху».

Гостьовий блог

Гостьовий блог може стати відмінним варіантом для залучення вашого бізнесу до великої нової аудиторії, особливо якщо ви хочете просунути лендінг пейдж, не витрачаючи грошей. Проте це пов’язано з трохи більшим творчим потенціалом, так як вам потрібно витратити час на роздуми про те, хто ваші користувачі і які блоги вони можуть читати в Інтернеті.

Більш настійно рекомендує цей шлях для підприємств, які запускають новий продукт або послугу, якої ще не існує. З невідомих продуктом люди навряд чи будуть шукати його в Google, тому PPC буде менш ефективним. Замість цього ви можете досліджувати, щоб ідентифікувати відомих блогерів, гуру соціальних мереж або «впливових осіб», за якими, ймовірно, будуть стежити учасники вашого цільового ринку в Інтернеті.

Як тільки ви знайдете цих впливових осіб, зверніться до них і розкажіть їм про свій бізнес. Потім попросіть їх переглянути ваш продукт або послугу або запропонувати написати гостьовий блог на своєму сайті. В обох випадках ваша мета – отримати посилання з блогу або сторінки соціальних мереж на landing page.

Коли ви публікуєте блог на сайті з високим трафіком, ви отримуєте цінну експозицію, яка триває більше декількох секунд. На відміну від людей, які бачать оголошення PPC або повідомлення в соціальних мережах, послідовники блогу є полоненими, залученими в аудиторію.

Будь то ви або блогер, який пише про ваш бізнес, використовуйте статтю, щоб докладно пояснити свій продукт або послугу, розкажіть історію і виділіть її цінність.

Не забудьте включити посилання на цільову сторінку в кожному блозі!

Органічна пошукова оптимізація (SEO)

Хоча landing page найчастіше пов’язані з платної рекламою або кампаніями по електронній пошті, можна також просунути лендінг пейдж за допомогою органічної пошукової оптимізації або SEO. SEO – всього лише химерний термін для стратегії, яку бізнес використовує для ранжирування в пошукових системах, таких як Google і Bing.

Хоча компанії, як правило, думають про просування свого веб-сайту з використанням органічного SEO, цільові сторінки можуть рекламуватися аналогічним чином.

Почніть з ключових слів

Щоб підвищити шанси вашої лендінг пейдж на ранжування в пошукових системах, включіть відповідні ключові слова і фрази в текст. Ключові слова, які ви рекламуєте, повинні ставитися конкретно до контенту цієї landing page, а не до вашого бізнесу в цілому.

лендінг пейдж, яка добре працює, може з часом збільшуватися. landing page можуть залишатися активними впродовж багатьох років, коли користувачі постійно знаходять сторінку через пошукові системи.

Як просунути лендінг пейдж за допомогою SEO

  • Фокус на конкретні ключові фрази з довгим хвостом (мінімум 3 слова)
  • Напишіть мета-опис для вашої сторінки з 150 символів (макс.), Які ненадовго і ясно розкажуть відвідувачам про вашу сторінку. Це опис буде відображатися в пошукових системах під посиланням на вашу сторінку. Він також буде видно, коли хтось поділиться вашої сторінкою в соціальних мережах.

Запуск першої кампанії

Додаткові поради просунути лендінг пейдж:

  1. Використовуйте кольори, шрифти і зображення, щоб спробувати імітувати досвід використання вашого продукту або послуги. Якщо ви, наприклад, пекарня, включаєте фотографії ваших знаменитих свіжоспечених, чорничних кексів в першій складці. Виділіть своїх кращих продавців!
  2. Скористайтеся своєю користувальницької базою даних і цільовими клієнтами. Ваша ROI буде вище, тому що у вас вже є лояльність.
  3. Не лякайтеся КПП. Якщо ви знаєте свій цільовий ринок і які ключові слова вони шукають в пошукових системах, у вас є великий шанс досягти успіху в цьому методі.
  4. Якщо ви знаєте свій цільовий ринок, але ви не знаєте, які ключові слова вони шукають, почніть з Facebook.
  5. Не починайте з банерів. Хоча вони працюють для деяких компаній, як правило, складніше отримати кліки через них, тому що користувачі стають сліпими до них.

«Завжди намагайтеся кинути виклик собі, тому що ваша кампанія завжди може бути краще. Завжди є можливість для поліпшення».

Стратегічні поради просунути landing page

Будь-який бізнес, великий чи малий, може використовувати цільові сторінки в рекламних цілях. У міру того, як ви працюєте більш комфортно з цим інструментом, ви можете створювати більше лендінг пейдж і розширювати свій додаток, щоб допомогти вам досягти своїх маркетингових цілей.

Не витрачайте місяць на створення однієї сторінки, але зробіть те, чим ви пишаєтеся. Якщо це вийде, ваш бізнес може використовувати його протягом тривалого часу.

Очікувана тривалість лендінг пейдж

Хоча цільові сторінки часто створюються для просування короткостроковій продажу або разового події, як тільки сторінка буде жити в Інтернеті, може бути важко передбачити, як довго вона буде продовжувати залучати відвідувачів.

Якщо ви використовуєте дуже модний дизайн на сторінці і продовжуєте генерувати трафік, обов’язково оновлюйте дизайн не рідше одного разу на рік. Якщо вміст раніше актуально, сторінка може жити роками!

Необхідність в декількох landing page

У більшості компаній безліч цільових сторінок, кожна з яких адаптована до конкретного продукту, сервісу або події. Ви, швидше за все, захочете просунути кожну зі сторінок в різні сегменти вашого цільового ринку, грунтуючись на тому, що, на вашу думку, буде цікавити їх найбільше.

Правильна структура полягає в тому, що кожен промінь світла повинен мати свою цільову сторінку. Ви хочете зробити це якомога простіше, щоб кожен користувач потрапив в центр сонця. Для цього вам потрібно запропонувати кожному користувачеві саме те, що вони хочуть, щоб вони йшли саме туди, куди хочуть.

Якщо користувач переходить в бізнес, який пропонує безліч видів послуг, ви не хочете, щоб він витрачав час на те, що він хоче. Ви просто хочете очистити шлях для нього. Ви хочете, щоб він приземлився на сторінку, яка буде для нього найцікавішою, а не просто прийде на загальний бізнес-сайт.

Запропонуйте стимули для отримання потенційних клієнтів

Якщо ви створили лендінг пейдж з метою генерації потенційних клієнтів для своєї бази даних, подумайте про те, щоб надати відвідувачам стимул заповнити форму і поділитися своїми даними з вами.

Грунтуючись на вашому цільовому ринку і галузі, спробуйте запропонувати щось, що забезпечить реальну цінність для ваших користувачів. Дешева розпродаж може бути чим завгодно від рецепта для ваших знаменитих круасанів до купона, безкоштовної пробної версії вашого продукту або завантажується книги.

Рада експертів: використання landing page для тестування нового ринку

Якщо ви хочете розширити горизонти і досліджувати нові води, лендінг пейдж можуть стати потужним інструментом, що допомагає вам вийти на нові ринки. Оскільки вони швидко створюються і легко змінюються, вони дозволяють протестувати новий ринок з невеликим ризиком.

Уявіть, що ви продаєте нерухомість і хочете перевірити можливість роботи з клієнтами. Ви можете просунути лендінг пейдж, присвячену продажу нерухомості, рекламувати її через соціальні мережі, пошукові системи або електронну пошту і отримати уявлення про те, чи є великий інтерес до цього нового підприємства.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *