Продаваний контент фото

11 способів створення цікавого контенту

Вся правда про те, як створити продаваний контент

Ви серйозно витратили на розробку сайту, його сучасний дизайн, просування, отримали перші місця в Топ-сторінках пошукових запитів, але ніколи не отримували прибутку?

Що може бути проблемою?

Можливо, вас так захоплює SEO оптимізація вашого веб-ресурсу, що ви забули розміщувати на своїх сторінках, що продають контент. І є? Чи не чули ви, що високоякісний вміст для сайту також повинен продаватися?

Ну, тут ми відкрили для вас головний секрет збільшення конверсії вашого сайту. Але також важливо не втручатися і не використовувати продаваний контент, написаний з точки зору “нав’язування” товару відвідувачеві.

Це необхідно, щоб це дійсно цікавий вміст для сайту, ознайомлення з яким пробудить у відвідувачів природне бажання використовувати ваші послуги (купуйте ваш товар).

Хочете навчитися створювати цікавий вміст для сайту?

Зустрітися з 11 абсолютно безкоштовно, але з цього не менш ефективного поради SEO копірайтера про те, як написати цікаву статтю, основою якої буде продаваний контент:

  1. Товарний заголовок допоможе привернути увагу “ходьби” гостя, щоб бути зацікавленим у можливості отримати користь від вивчення основного матеріалу статті, що значно збільшить ймовірність того, що він стане покупцем. Щоб заголовок був таким, він повинен бути помітним(великий друк, напівжирний шрифт), містити вигідне речення або заклик до дії, але водночас мати певне заниження, яке може викликати бажання знати “що далі”.
  2. Простота тексту допоможе “зв’язатися” з будь-яким користувачем, будь то школяр, кандидат наук, програміст або будівельник. Як зробити статтю цікавою для кожного з них? Це допоможе полегшити пояснення сенсу тексту, не використовуючи складні речення та хибну термінологію.
  3. Знімки із знімками виступів експертів в області, в якій надаються послуги або які включають продукти, пропоновані вашим веб-ресурсом. Їх використання покращує цікавий вміст для сайту та підвищує рівень довіри відвідувачів.
  4. Інфографіка також допоможе створити цікавий продаваний контент для сайту. Всі види графіків, діаграм та інших способів графічного відображення інформації вказують користувачеві ваш винятковий досвід та компетентність, а також покращують візуальне сприйняття, що допомагає краще зрозуміти матеріал та зробити відповідні висновки.
  5. Діалог з користувачем робить вміст для продажу більш “живим”, відвідувач має відчуття прямого звернення до нього особисто і бажання допомогти вирішити його проблему, як це трапляється при спілкуванні з менеджером з продажу в реальному магазині. Зверніться в тексті до користувача на “Ви” із великою літерою, задайте йому питання(не забувайте відповідати на них), використовуйте дзвінки до дії. Цей психологічний трюк вміє виділяти ваш сайт серед конкурентів і перемістити масштаби до рішення зробити покупку / розмістити замовлення / підписку саме для вас.
  6. Тематичні опитування створюють враження, що ви зацікавлені в знанні думки потенційного покупця.
  7. Приклади життя дозволять вам написати цікаву статтю, дати відвідувачеві можливість більш чітко уявити собі те, що було описано в ньому, “спробувати це” описаної для себе ситуації, що також може вплинути на можливість його стати клієнтом.
  8. Інтерв’ю з відомими людьми, звичайними покупцями, виробниками, розміщеними на сторінках вашого веб-ресурсу у формі тексту, знімка чи відео, допоможе зробити статтю цікавою і створить рекомендаційний ефект.
  9. Коротке відео з відгуками на продукти, відображення сервісного процесу, відгуки від вдячних клієнтів та тематичні відео додають якісний вміст сайту, дозволить користувачеві залишатися на сайті довше, зацікавити його та впливати на його рішення на користь придбання / замовлення / обробка.
  10. Списки, рейтинги, ТОП, результати змагань, де ваш сайт / послуга / продукт виграв призи, допомагає зрозуміти відвідувача, який рівень якості він має справу.
  11. Спрощена структура тексту у формі коротких речень і абзаців не більше 4-6 рядків також допомагає створювати якісний вміст для сайту, оскільки це створює відчуття легкості сприйняття тексту. Довгі абзаци від 10-20 рядків негайно викликають бажання пропустити їх або навіть залишити сторінку.

Підсумовуючи …

… ви можете лише додати, що не кожен редактор може створити дійсно цікавий вміст для сайту.

Якщо ви є власником сайту і хочете не тільки рекламувати його в ТОП, але також отримати значний прибуток в кінці кінця, ми рекомендуємо, перш ніж вибрати спеціаліста з SEO, переконатися, що він знайомий з концепцією “продаваний контент” і лише надано 11-е пораду.

Дякую за уважне вивчення цієї статті! Якщо у вас є якісь питання, давайте перейдемо до діалогу в коментарях!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *