Улучшить поведенческие факторы фото

Поліпшити поведінкові фактори + Вплив при ранжируванні

Доброго часу доби, дорогі читачі блогу ITknowledge.com.ua. У цій статті поговоримо про те, що являють собою поведінкові фактори, як вони впливають при ранжируванні і, очевидно, як поліпшити поведінкові фактори.

Дискусія в співвідношенні між поведінкових факторів і рейтингами триває, принаймні, на кілька років. Проблема в тому, що представники Google заявили про проблему, яка була на диво непослідовною. Вони підтвердив це, і вони заперечував це, і вони підтвердив це знову, але частіше за все вони були двусмисленними.

Ось невеликий Уявний експеримент: на мить припустимо, що поведінкові фактори НЕ є сигналом ранжирування. Чи можете ви придумати причину, по якій співробітники Google часто публічно говорять про зворотне? .. (У цій статті ви знайдете деякі досить прості цитати).

Поліпшити поведінкові фактори фото

Тепер давайте припустимо на секунду, що Google розглядає поведінкові фактори в своїх алгоритмах ранжирування. Чому б їм не бути повністю відкритим?

Пам’ятайте, як все робили мало SEO окремо від обміну і купівлі зворотних посилань в смішних сумах? Зрозуміло, в тих пір, поки Пінгвін і ручні штрафи НЕ послідувало.

З огляду на цей досвід, Google, ймовірно, не має великої віри в благих намірах людства – і це неправильно. Виявлення спливаючому вікон і алгоритмів їх ранжування може бути почесним справою. Але для багатьох це буде стимулом для використання цієї інформації в не-білому капелюсі.

Якщо ви про це подумаєте, мета Google – дуже благородна – НАДАТИ своїм користувачам корисний досвід пошуку. Гарантувати те, що пошук від Google знайде потрібну користувачу інформацію. І логічно, прихована зворотний зв’язок пошуковиків Google є блискучим способом досягнення цього. У власних словах Google:

Google поведінкові фактори фото«Загальне припущення […] полягає в тому, що пошукові користувачі часто є кращими суддями релевантності, тому, якщо вони вибирають конкретний результат пошуку, це, ймовірно, буде релевантним або, принаймні, більш релевантним, ніж Представлені альтернативи».

У цій статті ви знайдете докази того, що Google використовує для ранжирування веб-сторінок, 3 найважливіші поведінкові фактори, які можуть зробити реальну різницю в SEO, і реальні практичні рекомендації щодо застосування ЦИХ відомий для поліпшення рейтингу до вашого сайту.


Доведення

Використання поведінкових показників як фактора ранжування логічно, але не просто здоровий глузд на користь припущення. Там більш відчутне доказ і безліч його.

1. Google говорить так.

Хоча деякі представники Google можуть неохоче визнавати вплив поведінкових факторів на рейтинги, багато хто з них не є.

У судовій справі Федеральної торгової комісії колишній начальник відділу якості Google Уди Манбер показав наступне:

«Ранжування враховує дані клацання. Якщо ми виявимо, що для конкретного запиту гіпотетично 80 відсотків людей натискають «Результат № 2» і тільки 10 відсотків натискають «Результат № 1», через деякий час ми бачимо, що Результат 2 – це той, який потрібен людям, тому ми його перемкнемо ».

Едмонд Лау, який також працював на Google Search Quality, сказав щось схоже:

«Досить ясно, що будь-яка розумна пошукова система буде використовувати дані кліків по їх власним результатами, щоб повернутися до ранжирування, щоб поліпшити якість результатів пошуку. Чи не частотні результати пошуку повинні знижуватися знизу, тому що вони менш релевантні і часто натискають на результат до вершини ».

2. У патентах Google це мається на увазі.

Незважаючи на те, що співробітники Google можуть не погодитися з співвідношенням між метриками користувачів і рейтингами в своїх публічних переговори, Google не може опускати таку інформацію в своїх патентах.

Google має цілий патент, присвячений зміні рейтингу результатів пошуку на основі неявної зворотного зв’язку з користувачами.

Google поведінкові фактори фото«[…] Реакція користувачів на конкретні результати пошуку або списки результатів пошуку може бути оцінена, так що результати, на які користувачі часто клікають, отримають більш високий рейтинг».

Існує безліч інших патентів, в яких згадується поведінкові фактори як алгоритм ранжирування. Google заявляє, що поряд з хорошими факторами SEO, призначені для користувача дані можуть використовуватися движком модифікатора рангу для визначення позиції.

Це показує реальні результати …

Кілька місяців тому Ранд Фишкин провів незвичайний експеримент. Він потягнувся до його послідовникам Twitter і попросив їх запустити пошук Google для кращих стейк на грилі, натисніть на результат № 1 і швидко відскочити назад, а потім натисніть на результат № 4 і залишитися на цій сторінці на деякий час.

Вгадайте, що сталося далі? Результат № 4 дійшов до самого верху.

Збіг? Хм.


3 поведінкові фактори, які роблять різницю

Добре, ми з’ясували, що поведінка користувача може вплинути на ваш рейтинг – але про які показники ми говоримо в точності?

1. Відсоток кліків

Відсоток кліків фото

З численних патентів, поданих Google, видно, що вони збирають і зберігають інформацію про коефіцієнти пошуку за кліками. Відсоток кліків – це відношення кількості раз, на яке було натиснуто заданий число пошуку, кількість показів, яке воно було відображено для користувачів.

Звичайно, немає такої речі, як універсальний хороший або поганий CTR, і багато факторів, що впливають на нього, не перебувають прямо під вашим контролем. Зрозуміло, Google знає про них.

Почнемо з того, що є упередженість. Очевидно, що SERP CTR значно варіюється для списків в залежності від того, де вони знаходяться в результатах пошуку, при цьому кращі результати отримують більше кліків.

Google поведінкові фактори фото«Основне обгрунтування, втілене в цьому підході, полягає в тому, що якщо очікується, що результат буде мати більш високу швидкість кліка через упередженість уявлення, це свідчення про кліці цього результату має бути дисконтований, і якщо очікується, що результат буде мати більш низьку швидкість кліка через презентації упередженість, ці дані, отримані в результаті цього результату, повинні бути перечитати ».

По-друге, для різних типів запитів характерні різні швидкості кліків. Для кожного запиту Google очікує, що CTR в певному діапазоні для кожного зі списків (наприклад, для брендованих ключових CTR для No.1 становить 50%).

Як видно з тіста Ренда Фишкина, згаданого вище, якщо даний список отримує CTR, який серйозно вище (або нижче) цього діапазону, Google може переробити результат в надзвичайно короткий проміжок часу.

Ще одна річ, яку слід пам’ятати, – це те, що CTR впливає на рейтинг в реальному часі. Після експерименту Ренд користувачі списку клацали і зупинялися, врешті-решт впали на позицію № 4 (прямо там, де було раніше). Це показує нам, що тимчасове збільшення кількості кліків може привести тільки до тимчасового поліпшення рейтингу.

2. Час витримки

Час витримки фото

Ще одна річ, яку Google може використовувати, щоб змінити рейтинг результатів пошуку, згідно з патентами, – це час очікування. Простіше кажучи, час очікування – це час, який відвідувач проводить на сторінці.

Ясно, що чим довше час очікування, тим краще – як для Google, так і для вас самих.

Патент Google зі зміни результатів пошуку на основі неявної зворотного зв’язку з користувачами каже, що для ранжирування сторінок можна використовувати наступну інформацію про користувача:

Google поведінкові фактори фото«Інформація, зібрана для кожного кліка, може включати: (1) запит (Q), який Ви самі ввели, (2) результат документа (D), на який користувач натиснув, (3) час (T) в документі […] (T) можна виміряти як час між початковим клацанням миші до результату документа до моменту, коли користувач повернеться на головну сторінку і натискає на інший результат документа. В цілому, робиться оцінка часу (T) щодо того, вказує чи цей час довший уявлення результату документа або більш коротке представлення результату документа, оскільки довші перегляди зазвичай вказують на якість для отриманого результату ».

3. Пого-прилипання

Пого-прилипання фото

Google хоче, щоб пошуковики були задоволені першим результатом пошуку, на який вони натискають (в ідеалі, результатом № 1).

Кращий досвід пошуку – це той, який відразу ж завдає пошуковий запит на сторінку, на якій є вся інформація, яку вони шукають, так що вони не повертаються назад в пошук. Швидко відскакуючи сторінки, щоб повернутися в SERP і шукати інший результат, називається pogo-sticking.

Google поведінкові фактори фото«Крім того, користувач може вибрати перше посилання в результатах пошуку, перейти на першу веб-сторінку, пов’язану з першим посиланням, а потім швидко повернутися до списку результатів пошуку і вибрати другу посилання. Цей поведінкових фактор і визначить, що перша веб-сторінка не має відношення до того, що хоче користувач. Перша веб-сторінка може бути ранжирована вниз або, альтернативно, друга веб-сторінка, пов’язана з другою посиланням, яку користувач переглядає протягом більш тривалих періодів чи часу, можуть бути ранжовані ».

Все це впливає на загальний показник якості вашого веб-сайту

Це може вплинути на ранжування інших сторінок вашого сайту. Google має патент на оцінку властивостей веб-сайту шляхом поділу відгуків користувачів. Простіше кажучи, для кожного пошуку хтось працює в Google, створюється пара документів-запитів (DQ).

Такі пари містять інформацію про самому запиті, результати пошуку, на які була натиснута кнопка зворотного зв’язку з користувачем по відношенню до цієї сторінки. Ясно, що існують трильйони таких D-Qs, Google ділить їх на групи або «розділи».

Існують тисячі «параметрів розділу», наприклад довжина запиту, популярність запиту, його коммерчность, кількість результатів пошуку. Зрештою, один DQ може виявитися в тисячі різних груп.

«І що?», Ви можете розумно запитати. Причина, по якій Google робить все це таємниче поділ, полягає у визначенні певного властивості веб-сайту, такого як його якість.

Це означає, що якщо деякі з ваших сторінок погано працюють в певних групах в порівнянні з іншими результатами пошуку, Google може зробити висновок, що це не високоякісний сайт в цілому.

І навпаки, якщо деякі з ваших сторінок працюють добре в порівнянні з конкурентами, всі сторінки ваших сайтів можуть бути ранжовані вище.

Google поведінкові фактори фото«Загалом, один новаторський аспект предмета, описаний в цій специфікації, може бути втілений в методах, які включають в себе дії: […] оцінки процесором параметра властивості веб-сайту на основі агрегованих даних зворотного зв’язку користувача D -Qs, включені в, щонайменше, одну з однієї або декількох груп і надання оцінюваного параметра властивості в якості вхідних даних для ранжирування документів з веб-сайту в якості підсумкових документів для пошуку ».

Практичний посібник. Поліпшити поведінкові фактори для кращого ранжирування.

Три вищезгаданих показника – це необхідність відстеження та поліпшення. Надання користувачам великого досвіду для користувачів – це безпрограшна гра; як солодкий бонус, він також може поліпшити ваше органічне ранжування.

1. Збільште свій CTR SERP

Висновок Google, який з’явиться в результатів пошуку, складається з заголовка (взятого з тега заголовка сторінки), URL-адреси та опису.

Збільшити ctr сайту фото

Пошук сторінок з поганим CTR

Коли ви будете впевнені, що ваше мета-опис і назва відповідають технічним вимогам, прийшов час йти після самого CTR. Перше, що вам потрібно зробити, – увійти в свій обліковий запис Google для веб-майстрів і перейти до звіту Search Analytics. Виберіть кліки, покази, CTR і позицію для відображення:

Пошук сторінок з поганим ctr фото

Хоча значення CTR для різних позицій в результатах пошуку Google можуть варіюватися в залежності від типу запиту, в середньому ви можете очікувати не менше 30% кліків для результату № 1, 15% для результату № 2 і 10% для результату № 3.

Переконайтеся, що ваша назва і мета-опис відповідають технічним вимогам

Якщо ви тільки починаєте оптимізувати свій рейтинг переходу за списками. Перше, що вам потрібно зробити, це переконатися, що всі ваші назви і мета-опису відповідають рекомендаціям SEO.

Для цього запустіть WebSite Auditor і створіть проект для свого сайту (ви можете повністю зробити це з безкоштовною версією WebSite Auditor). Перейдіть в модуль Content Analysis і виберіть сторінку, фрагмент якої ви будете оптимізувати.

Введіть ключові слова, які ви оптимізуєте для списку, і виконайте наступні кроки. Коли додаток буде аналізуватися на сторінці, перегляньте розділи Title і Meta tags, щоб дізнатися, чи є проблеми.

Вебсайт аудитор завантажити фото

Одна річ, на яку потрібно звернути увагу, це дублювати назви і опису. Хоча це і не пов’язане з поведінковими чинниками, дубльовані метатеги можуть привести Google в замішання.

ПС не зрозуміє, яка з ваших сторінок оцінюється по заданому запиту (в результаті він може вирішити не оцінює жодного). Не забудьте також перевірити, чи немає яких-небудь порожніх тегів назв і описів, які занадто великі.

Переписуйте свої назви і опису

Не існує універсальної формули для створення списку пошуку, цікавого для кліків, але ви повинні почати з характеру запиту і його семантики. Дослідники досліджують продукт або послугу? Вони шукають інформацію або рішення проблем? Воліють вони короткий відповідь або вичерпну відповідь?

В якомусь сенсі вам потрібно потрапити в голову шукає користувача – і придумати результат, який вони хотіли б клацнути. У заголовку намагайтеся тримати ключові слова ближче до початку – дослідження показують, що пошукові користувачі тільки читають перші 20 символів у списку.

Тримайте URL зрозумілим і легко читаним. Для більш довгих URL-адрес розгляньте можливість використання сухарів – альтернативний спосіб Google відобразити розташування сторінки в ієрархії сайту.

В описі вашого лістингу використовуйте сильний заклик до дії. Замість того, щоб просто описувати, про що йде мова, зверніться до пошукача і повідомте їм про переваги навігації по вашій сторінці, виборі продукту і т. Д.

 

2. Збільште час очікування і уникайте пого-прилипання

Після того, як ви оптимізували свій CTR SERP, вам потрібно буде переконатися, що люди, які натискають на вашу лістинг, задоволені сторінкою.

Оптимізація швидкості і зручності використання сторінок

Перш за все, перевірте свою сторінку на предмет можливих проблем в експлуатації. Фактори, такі як погана швидкість сторінки і відволікаючі спливаючі вікна або реклама, змусять багатьох відвідувачів відскакувати назад до результатів пошуку.

У своєму проекті WebSite Auditor перейдіть до Content Analysis. Виберіть сторінку, яку ви оптимізуєте, і приступайте до наступних кроків. Коли додаток завершить аналіз, перегляньте швидкість сторінки (робочий стіл) і юзабіліті сторінки (мобільний пристрій) і переконайтеся, що тут немає помилок і попереджень.

Оптимізація швидкості і зручності використання сторінок фото

Слідкуйте за непрацюючими посиланнями

Одним з логічних способів збільшити час очікування є заохочення подальшого вивчення сайту. Переконайтеся, що ваша внутрішня посилання інтуїтивно зрозуміла й логічна, і переконайтеся, що жодна з ваших посилань не мертвий.

В WebSite Auditor «s сайту Аудит зору, перевірте, чи є будь – які непрацюючі посилання на вашому сайті.

Стежити за непрацюючими посиланнями фото

Включити посилання на пов’язаний контент

Якщо ви оптимізуєте сторінку з повідомленням в блозі або будь-яким іншим фрагментом контенту, додавання розділу «Зміни, пов’язані статті» на сторінку – це хороший спосіб зберегти пошуків на вашому сайті довше.

Аналогічним чином, для сторінок продуктів на сайтах електронної комерції розділ «Супутні товари» спонукає користувачів глибше проникати на ваш сайт (і, можливо, замовляти більше у вас).

Це також відмінний спосіб запобігти отскаківаніе сторінок на продукти, які відсутні на складі, замість того, щоб просто сказати відвідувачеві, що у вас немає того, що вони шукають.

Включити пошук по сайту

Кращий спосіб переконатися, що відвідувачі можуть знайти те, що вони шукають на вашому сайті, – це дати їм можливість пошуку. Найпростіший спосіб зробити це – через пошукові системи Google.

Таким чином, ви також зможете відслідковувати, що люди шукають на вашому сайті через Google Analytics, визначати тенденції і, можливо, включати деякі прямі посилання на сторінки, які вони шукають.

Зробіть свою 404s корисним

Якщо деякі з ваших сторінок йдуть 404, Google не буде знати про це негайно; він може продовжувати показувати ці сторінки в результатах пошуку деякий час. Ясно, що відскоки від 404-х років неминучі; але ви можете залишити деяких своїх відвідувачів на своєму сайті, зробивши сторінку корисною.

Якісна сторінка помилки 404 фото

Подумайте, включаючи посилання на речі, які вони можуть шукати, або навіть додати панель пошуку.

Створення привабливого контенту

Ви напевно чули це раніше, але: ви не могли б залишити відвідувачів задоволеними, навіть якщо ви будете слідувати всім порадам вище і проігнорувати це. Крім того, що ваш контент корисний і унікальний, переконайтеся, що ваша сторінка дає пошуковикам то, що вони шукають, – що б це не було.

З вашим контентом вам потрібно доставити те, що обіцяв ваш уривок Google, і виконати свідомі і несвідомі потреби пошукача.

Гарною відправною точкою є розгляд запитів як кроків в певних «задачах». Скажімо, «огляди програмного забезпечення для управління соціальними медіа» стануть логічним першим кроком у вирішенні завдання покупки програмного забезпечення SMM.

Хто сказав, що SEO простий?


Перш ніж ми підемо …

Не намагайтеся маніпулювати цими показниками.

Google зберігає багато інформації про кожного користувача, включаючи історію пошуку і перегляду. Google занадто розумний, щоб дати відгук бота – шукача без історії, або з історією, яка не виглядає природною – безлад з результатами пошуку.

Google поведінкові фактори фото«Зверніть увагу, що заходи захисту від спамерів (користувачі, які генерують шахрайські кліки в спробі підвищити певні результати пошуку), можуть бути прийняті, щоб гарантувати, що поведінкові фактори мають сенс, навіть коли дуже мало даних є для даного (рідкісного) запиту. Ці гарантії можуть включати використання моделі користувача, яка описує, як користувач повинен вести себе з часом, і якщо користувач не відповідає цій моделі, дані кліків можуть бути проігноровані. Ці гарантії можуть бути розроблені для досягнення двох основних цілей: (1) забезпечити демократію в голосах (наприклад, один голос за куки-файл і / або IP для певної пари URL-адреси запиту) і (2) повністю видалити інформацію, що поступає з файлів cookie або IP-адрес, які не виглядають природними в їх браузері «.

Якщо хто-небудь знає ще рекомендації як поліпшити поведінкові фактори – ласкаво просимо в коментарі.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *