Начать блог фото

Почати блог? ➦ Три ради які допоможуть вам у просуванні

Ваша компанія вирішила почати блог ➦

Почати блог фото

Ви поговорили з розробником веб-сайту і налаштували інструменти платформи, які вам знадобляться. Технологія все на місці – що буде далі? Тепер Ви можете подумати про написання контенту.

Незалежно від того, чи є у вас команда для написання блогу або будете писати все записи самостійно, важливо зробити деякий планування, щоб включити інші думки, перш ніж створювати свій перший заголовок блогу. У мене є три простих ради, щоб ваш блог починав процвітати ще з ранніх пір.

Мозковий штурм з вашої маркетингової командою.

Почати блог і заповнювати повідомленнями, які є не чим іншим, як маркетинговим забезпеченням, не є хорошим блогом. Вам потрібно вийти з рекламної коробки, а також створювати корисний, цікавий контент, який ваші клієнти і потенційні клієнти хочуть прочитати.

Якщо ви створите цей привабливий контент, ви виявите, що підвищується впізнаваність вашого бренду на цільовому ринку, частіше повертаються клієнти на сайт (де вони будуть бачити ваші зусилля в області цифрового маркетингу), які інакше ніяк би не почули про вашу компанію.

План блогу фото

Тому перед тим, як почати писати, витратьте деякий час на свою маркетингову команду, щоб обговорити те, про що ваш блог буде нести мова. Дізнайтеся про свою цільову аудиторію, щоб ви могли писати контент спеціально для них.

Дослідити мети пошукової оптимізації (SEO) і подивитися, які ідеї вони випускають. Почніть будувати план – редакторський календар – щоб вести ваші блоги. Використовуйте цей контрольний список, щоб розпочати планування редагування:

  • Скільки статей в місяць ви будете писати? (Бути реалістичним)
  • Скільки буде прямо пов’язане із зусиллями з продажу?
  • Скільки буде зосереджено на відповідній корисної інформації, яка буде корисною для ваших клієнтів?
  • Які проблеми з гарячими кнопками для ваших клієнтів?
  • Як ви можете використовувати галузеві новини?
  • Які ключові слова SEO вам потрібно налаштувати?
  • Які ще елементи потрібні для повідомлень? Графічні заклики до дії? Фотографії або інші зображення?

Відмовтеся від чужих ідей

Тепер, коли у вас почався редакторський календар, прийшов час трохи уточнити. Які ключові моменти повинні бути пов’язані з кожною з цих колективних статей? Знайдіть експертів по цій темі і задайте питання.

Поговоріть зі своїми фахівцями з продажу та обслуговування клієнтів, щоб дізнатися, які коментарі і відповіді вони чують на регулярній основі. Зустрітися з декількома обраними клієнтами і витратите якийсь час на те, щоб дізнатися, чого вони хочуть.

Якщо у вас є активна спільнота Facebook або Twitter, розмістіть опитування, що задає питання або два питання, які допоможуть вам заглибитися в потенційну тему статті.

Коротше кажучи, не користуйтеся в вакуумі і не вірте, що все це знаєте. Ви витратили час на створення списку цілей, пов’язаних з новим ресурсом блогу. Тепер настав час заповнити деталі, щоб ви могли наштовхнутися на землю … або в нашому випадку писати.

Плануйте успіх.

Не залишайте свій блог бовтається, щоб висохнути. Просто тому, що існує блог, це не означає, що ваші клієнти і потенційні клієнти знайдуть його. Коли ви створюєте редакторський календар, включите завдання для просування свого блогу. Зв’яжіть блог з веб-сайтом (а не тільки з пунктом меню). Використовуйте свої соціальні медіа, щоб поширювати інформацію про свій блог кожен раз, коли ви публікуєте статтю.

Подумайте про додавання опції RSS-каналу, щоб люди могли підписатися на ваш блог. Увімкніть автоматизовані робочі процеси електронної пошти, щоб ділитися своїми повідомленнями в блозі. Використовуйте SEO-дослідження, яке ви зробили раніше, щоб точно рекламувати свої статті в блогах. Кращий запис в блозі не допоможе вашим зусиллям в області цифрового маркетингу, якщо ви не плануєте способи зробити це успішним.

Бонусний рада: будьте послідовні!

Якщо почати блог з контентом, якого ставатиме більше і більше з кожним днем / тижнем / місяцем, то без сумніву будуть приходити тільки позитивні емоції про вашу компанію. Витратьте час, щоб створити редакційний календар і дотримуватися його! Незабаром ви отримаєте вигоду від сховища корисних статей і додавання сторінок, які підвищать вашу позицію ранжирування пошукової системи (SERP) під відповідні ключові слова.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *