Оптимизация сайта в поисковых системах фото

Оптимізація сайту в пошукових системах

Оптимізація сайту в пошукових системах – вимагає нерв і терпіння.

Google витончений.

Люди, які працюють в Google, розумні і розробили алгоритм, який дійсно дає кращі сайти для даних ключових слів. Як вони це роблять в світі? Є багато факторів, і вони постійно змінюють цей «алгоритм», щоб забезпечити хороші результати і тому ніхто не обманює систему.

Ми хочемо, щоб Google був таким, хоча, коли ви шукаєте піцу, меблі, дитячі магазини, консультанти або щось ще, ви щасливі, що результати дають вам те, що ви хочете. І так все починається …

Оптимізація сайту в пошукових системах фото

На жаль, це означає: якщо ви кращий меблевий магазин в Росії, але ви ніколи не працювали багато з вашим сайтом або онлайн-маркетингом, Google, ймовірно, не знає про вас.

Це прикро, але вірно. Вам не вистачає знака, і вам потрібно наздогнати і скористатися перевагами величезних можливостей.

Коли компанія приходить до нас і каже, що хоче «рангу» №1 в пошукових системах, ми починаємо з дослідження.

Ми не можемо дати адекватні рекомендації або навіть кошторис витрат, поки ми не дізнаємося більше про їх галузі, конкуренції, поточному рейтингу і оптимальних ключових словах. Крок 1 Оптимізація сайту в пошукових системах – це дослідження.

Під які ключові слова або фрази є відвідувачі і потенційні нові клієнти, які дійсно шукають вас, ваші продукти або ваші послуги?

Складіть список … довгий список для початку – це прекрасно і оптимально. Мозковий штурм зі своїми співробітниками, друзями, родиною і запитайте своїх клієнтів. Якщо хтось знайшов вас в Інтернеті вже, запитайте їх, що вони шукали. Якщо у вас є статистика, подивіться, що вони говорять вам про ключові слова.

З цих виявлених ключових слів: Чи підходить ваш контент під ключові слова і фрази потенційних клієнтів? Запитайте інших. Оскільки ви так активно берете участь в своєму бізнесі, ключові слова, про які ви думаєте, насправді можуть не бути тим, про що думає ваш потенційний новий клієнт.

Додавання значення місцеположення для локального типу бізнесу дуже корисно для досягнення результатів, а також дуже актуально. Багато користувачів шукають «то, що вони шукають» + «їх місце розташування».

Google пошук ключових фраз фото

Де у вас поточний рейтинг для цих умов? Ви можете шукати терміни в Google, щоб отримати загальне уявлення про своє званні. Спочатку вийдіть зі свого облікового запису Google. Це сильно вплине на ваші результати в пошукових системах в вашу користь – ви подумаєте, що WOW, я вже зайняв 1-е місце.

Це не правда. Google настільки розумний, що ваш обліковий запис, історія перегляду, місце розташування та інші фактори впливають на результати, які ви бачите. Однак це відправна точка. Ви можете розглянути можливість пошуку з іншого комп’ютера, наприклад, друзів або відкриття / завантаження нової платформи браузера.

seomoz logo фото

Існують інструменти для точного читання, які ми використовуємо для розуміння вашого поточного рангу. SEOmoz – відмінний інструмент і навіть пропонує безкоштовну пробну версію або кілька читань в день без будь-яких витрат.

Після того, як цей початковий список буде розроблений, ми перевіримо ці ключові слова і визначимо, скільки трафіку вони можуть направити на ваш сайт (скільки людей шукають цей термін?). Ця інформація дасть реальне уявлення про потенціал, доступному для даного ключового слова, і допоможе оцінити реальну віддачу від інвестицій.

Напевно ці ключові слова приведуть до конверсії для вашого бізнесу?

Це, безумовно, найважливіше питання, щоб запитати, бо в цьому весь сенс, чи не так?

«Підведіть людей на сайт, щоб продати або отримати прибуток».

Що стосується конверсії і ваших ключових слів, подумайте про те, що шукають клієнти і клієнти. Будьте настільки конкретні, наскільки зможете. Пам’ятайте, що конверсії – це більше, ніж просто ключові слова, хоча … справжні перетворення і успіх є результатом вашого маркетингового опису, коли ви займаєте місце в результатах пошуку, цільовій сторінці і ясності звернення до дії, коли робите це на своєму сайті.

Пам’ятайте, що якщо ви приносите їх на свій сайт, вам все одно доведеться продавати. Цільова сторінка повинна бути ясною і простий для них, щоб знайти те, що їм потрібно, і встановити контакт!

З дослідження “Оптимізація сайту в пошукових системах” …

Після того, як ми отримаємо цю первинну інформацію, ми можемо зробити освічені рекомендації по пошукової оптимізації для вашого бізнесу. Нижче наведено приклад того, яку інформацію можна визначити, як тільки ми дізнаємося, до якого ключовим словом ви прагнете і наскільки конкурентоспроможним може бути це ключове слово (плюс з урахуванням вашої потенційної позиції рангу).

Якщо ваше оптимальне ключове слово – «дизайн сайту». Ми можемо визначити, що в цьому місяці знайдено 142 000 результатів пошуку і 650 чоловік, які шукають цей термін. Знання того, як люди шукають термін протягом певного періоду часу, може допомогти нам визначити, чи є це гарною цільової фразою.

Якщо результати показують тільки 50 чоловік, ми можемо зробити висновок, що ви отримаєте 20 кліків на основі вашої позиції №2. З цих 20 кліків, заснованих на вашій поточної статистиці, 4 буде конверсією, якщо ваш коефіцієнт перерахунку заповнив вашу контактну форму.

Вищевказані цифри є підробленими, але покажіть, як ми прийшли до наших рекомендацій, щоб допомогти вам отримати кращу стратегію SEO.

Кілька порад стартера:

Переконайтеся, що статистика налаштована в вашому домені. Ми рекомендуємо Google Analytics, і вони повинні бути правильно встановлені – це базове значення нашого постійного рішення і оцінки результатів. Якщо у вас немає статистики

google analytics фото

для вашого сайту або ви не регулярно їх переглядаєте (щомісяця, щокварталу); вам не вистачає величезних можливостей і важливого розуміння успіху і невдач вашого сайту в якості маркетингового інструменту.

google webmster tools logo фото

Переконайтеся, що на сайті є файл robots.txt, файл sitemaps.xml і зареєстрований в Інструментах Google для веб-майстрів. Ці дрібниці дозволяють нам відслідковувати, як пошукова система знаходить і індексує вміст вашого сайту, а також допомагає виявити невеликі проблеми, які зазвичай дуже легко виправити.

Резюме

Дослідження – це всього лише відправна точка, щоб підвищити ваш сайт за результатами в пошукових системах. Пам’ятайте, що це не відбудеться відразу, але проведення дослідження допоможе вам зрозуміти, на що націлюватися, які ваші варіанти і скільки зусиль може знадобитися, щоб побачити результати … навіть кількість потенційних клієнтів і рентабельність інвестицій ви могли б побачити.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *