linkedin фото

Як ефективно використовувати LinkedIn для бізнесу

Що може зробити LinkedIn для вашого бізнесу? Компанії використовують інструмент бренду, щоб генерувати потенційних клієнтів, знаходити нові таланти і утверджувати себе як експертів у своїй галузі.

linkedin фото

Ви оптимізували свій контент і використовували інструмент для найбільшої потенційної рентабельності інвестицій? Ознайомтеся з рекомендаціями щодо ефективного використання LinkedIn для вашого бізнесу.

Прочитайте: ВИДЕО НА САЙТЕ: Додавання в ваш маркетинговий мікс…

Фокус на мережі

Інструмент так само хорош, як рука, володіє ним, чи не так? Для успішного використання інструменту для компанії, ви повинні фактично використовувати платформу з сторінкою компанії. З’єднавшись з партнерами у вашій галузі або компаніях, яких ви захоплюєтесь (умний, трудолюбивий, креативний і т. Д.), Ви на один шаг ближче до своїх мереж, і ваша власна мережа продовжує рости.

Якщо ви збільшуете свої зв’язки, коментуєте, поздоровляєте та ділитесь чужим контентом, то, коли ви публікуєте вакансію або відкриваєте новий проект, ви, швидше за все, будете бачити більш активну участь у спільноті LinkedIn.

Доля останніх проектів та галузевих ресурсів

Біографія вашої компанії – не єдине місце, де ви можете почути свою роботу та проекти. Проводка часто на платформі є стратегічною, оскільки 64% всіх відвідувань із соціальних мереж на корпоративні сайти передається LinkedIn (eConsultancy). Це означає, що ви повинні регулярно використовувати свої покращення LinkedIn для обміну останніми проектами, галузевими новинами та іншою відповідною інформацією.

Це допоможе вам створити свій сайт і показати свій стиль, як зазначено вище, але також дає вам можливість поділитися і демонструвати предмети, які будуть приваблювати вас, веде до вашої компанії.

64% всіх відвідувань соціальних каналів на корпоративних сайтах передаються LinkedIn.

Тематика контенту повинна бути орієнтована на галузь

LinkedIn помітно більше орієнтована на бізнес, ніж інші популярні сайти в соціальних мережах. Тут професіонали йдуть, щоб поговорити і поділитися. Контент, який ви публікуєте на сторінці інструмента, має мати теми та ресурси, що представляють інтерес для цієї аудиторії.

У недавньому пості Starbucks на LinkedIn вони поділилися заголовком «Фінансові результати та результати діяльності Starbucks». Ця новина цікава для їх компанії і є відмінним прикладом галузевого оновлення, який добре працює з тендером LinkedIn аудиторії.

Приклад публікації Starbucks LinkedIn фото
У цьому прикладі показано оновлення сторінки компанії Starbucks, яка має відношення до аудиторії LinkedIn.

Прочитайте новую статью: Використовуйте відео на сайті, щоб зробити сайт зручним для користувачів…

Використовуйте інструменти LinkedIn для вашої компанії

На додаток до простого використання та управління вашим профілем LinkedIn для вашого бізнесу, він пропонує кілька функцій і інструментів, які можуть привести вашу присутність компанії на платформу до наступного рівня.

Спонсорований контент LinkedIn + прямий спонсорський контент

Це варіанти, в яких використовується контент, який ви вже створюєте і поширюєте, але дозволяєте додавати бюджет кампанії і націлювати на повідомлення. Подібно «оголошенням» на інших платформах, спонсорський контент гарантує, що ваш контент буде відображатися потрібними людьми.

HubSpot повідомила, що «400% більше потенційних клієнтів в своїй цільовій аудиторії, ніж зусилля провідних поколінь на інших платформах» в результаті контенту, пов’язаного з LinkedIn.

Сторінки зі сторінками

Showcase Pages дозволяють вам виділяти конкретні бренди, розташування, проекти чи події більш детально, в той час як ваша сторінка компанії є основним центром. Створюючи ці підсторінки, ви можете сфокусувати цільову аудиторію і зусилля на основі змісту сторінки вітрини.

Це функція, призначена для великих компаній, які пропонують кілька видів продуктів або послуг, які необхідно продавати окремо, наприклад, Hewlett Packard Enterprise, яка використовує вітринні сторінки для великих даних HPE, HPE Security і програмного забезпечення HPE.

Дізнайтеся, ЯК ПОЛІПШИТИ СВІЙ SEO ВИКОРИСТОВУЮЧИ СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ…

Інструмент Recruiter

Оскільки платформа настільки орієнтована на професіоналів, має сенс набирати і публікувати можливості LinkedIn для залучення потенційних кандидатів. Проводка роботи в LinkedIn – це безкоштовний сервіс і навіть поставляється з вільними профайлами, обраними для кандидатів, які вони ідентифікували як хороші матчі.

Для компаній, які часто потребують нових талантах або швидко ростуть, платна послуга Recruiter призначена для орієнтування і залучення кращих талантів і створення трубопроводу підходящих кандидатів для швидкого заповнення вакансій. Ви можете спробувати послугу з безкоштовною демонстрацією, щоб дізнатися, чи може вона добре підходити для вашої компанії та пошуку талантів.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *