Expert text photo

ЕКСПЕРТНИЙ ТЕКСТ ▶ ПРАВИЛА

І люди, і пошукові машини потребують експертного тексту

Ця заява може здатися дещо дивним, але саме сьогоднішня ситуація щодо SEO просування веб-ресурсів. Експертний текст залучає відвідувачів, закликає їх довіряти вам і зрештою стати вашими клієнтами. Пошукові системи враховують це і просувають ваш сайт вище в результатах випусків.

Яким повинен бути правильний експертний текст

В ідеалі, ваші сторінки повинні публікувати інформацію, яка ніде більше не існує. Якщо це умова може спостерігатися, ви легко зможете розбити потрібний ТОП та залишився б там назавжди.

Але, враховуючи розвиток Інтернету та велику кількість сайтів із подібною темою, напишіть експертний текст SEO, щоб отримати якомога більше корисної, унікальної інформації, яка найбільш повно відповідатиме запиту користувача.

Пошукові системи вважають, що експертний текст SEO повинен містити багато:

  1. Цифри. Чим більше в тексті цифрових даних, тим краще. Це може бути вказівкою кількості успішних операцій, років існування вашої компанії, відсоткової статистики тощо.
  2. Таблиці. Дані, згадані вище для будь-якої статистики, можна зручно розмістити у вигляді таблиць. Також у них ви можете вказати всілякі плюси і мінуси чогось тощо.
  3. Картинок. Експертний текст SEO повинен містити в своєму тілі якомога більше тематичних ілюстрацій (малюнків, фотографій), які також повинні бути унікальними.
  4. Тематичні слова. Це одне з найважливіших моментів. Наявність термінології, яка вписується в зміст теми сторінки, додає до неї кілька “плюсів” від пошукових систем.Не бійтеся використовувати надто складні умови, які можуть здаватися нецікавими та непотрібними для середнього читача. Просто наведіть значення цих слів негайно. Це призведе користувачеві до думки, що він читає дійсно експертний текст, щоб витрачати більше часу на його вивчення. Що, у свою чергу, буде позитивно оцінено пошуковими системами.

Нюанс для розгляду

Про те, як повинен бути експертний SEO-текст, ви знаєте не тільки вас. Багато конкурентів використовуватимуть ті ж поради, які ви тільки що дізналися. Тому варто намагатися виділитися серед них.

Проаналізуйте вміст сайтів, які знаходяться у ТОП для запитань, які вас цікавлять. Визначте для себе планку, нижче якої ви не можете знизитись. Якщо в тексті у конкурента три таблиці, 2 фотографії та 3 рідкісних терміни, встановіть мету розмістити щонайменше 4 таблиці, 3 фотографії та 4-5 тематичних слів. У тому ж дусі працюйте над іншими запитами. Це зробить ваш експертний текст більш значущим, ніж досліджувані конкуренти.

Якщо відповідально до цього підходу, ви можете легко “перевершити” конкурентів. І змушуйте пошукові машини отримувати доступ до сторінок вашого сайту, щоб максимально задовольнити запити користувачів.

Таким чином, у вашому копитному банку знання про просування веб-ресурсів, додані та експертні тексти. Компетентно поєднуючи цю вимогу з текстовим вмістом, ви, безумовно, зможете досягти своїх цілей.

Можливо, серед ваших друзів і друзів є ті, кому ця інформація також буде цікавою? У цьому випадку не забувайте робити репост!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *